ترکیب برندینگ دیجیتال و کانتنت مارکتینگ

ترکیب برندینگ دیجیتال و کانتنت مارکتینگ
  • ترکیب برندینگ دیجیتال و کانتنت مارکتینگ
    ترکیب برندینگ دیجیتال و کانتنت مارکتینگ

موضوع مقاله آموزش در سایت حرفه پلاس : ترکیب برندینگ دیجیتال و کانتنت مارکتینگ

دکتر امیر کمالی

 

مدرس آموزش

جناب آقای دکتر امیر کمالی

 

 

سرفصل های نوشتار

برند

برند و کانتنت مارکتینگ

کانال ارتباطی

نکاتی که برای تولید یک کانتنت باید دانست

نظارت

ترکیب برندینگ دیجیتال و کانتنت مارکتینگ

 

حرف اول در این آموزش

امروزه نیاز به دیجیتال مارکتینگ و کانتنت مارکتینگ و حتی دیجیتال برندینگ بسیار فراگیر شده است. در اکثر کسب و کارها و شرکت های بزرگ و کوچک و بیش تر مارکترها و مدیرعامل ها و کسانی که در این حوزه فعال هستند تلاش می کنند تا بتوانند در فضای جدید دیجیتالی جایی برای خودشان باز کنند و حضور داشته باشند. در دنیای امروز دیگر روش های مرسوم بازاریابی پاسخگوی نیازهای کسب و کارها نیست به دلیل این که نسل های جدید مانند نسل y و نسل z جزو مشتریان ما هستند و یا جزو مشتریان آینده ما خواهند بود.

برند

وقتی حرف از برند می شود باید به سوالاتی نظیر زیر پاسخ داد :
برند چیست؟ 
آیا برند یک لگو است؟ 
آیا یک نام تجاری، یک برند به حساب می آید؟ آیا این نام باعث تهییج مشتریان می شود و آنان را به خرید ترغیب می کند؟ 
به گفته آقای کاتلر هنر مارکتینگ این است که ما بتوانیم یک برند بسازیم و یک برند داشته باشیم، اما اگر نتوانیم یک برند داشته باشیم پس ما فقط یک محصول داریم و این محصول فقط قیمتش مهم است پس هرچه قیمت را پایین بیاوریم، میتوانیم فروش بیش تر و موفق تری نیز داشته باشیم.

موضوع ترکیب برندینگ دیجیتال و کانتنت مارکتینگ

برند و کانتنت مارکتینگ

کاوازاکی: برند توسط آن چیزی که مردم درباره شما می گویند ساخته می شود، نه آن چیزی که شما درباره خودتان می گویید.
جف بزوس٫ مدیرعامل آمازون: برند آن چیزی است که مردم درباره شما می گویند، زمانی که در اتاق نیستید. برند از درون ذهن مشتری می گذرد، به بیان ساده برند مجموعه ای از ادراکات، احساسات و تجارب درباره یک شرکت، یک شخص و یک محصول است. برند از جنس عاطفه و ارتباط قلبی است. برند یعنی شکل دادن به ذهن مشتری برند یعنی متمایز بودن کانتنت مارکتینگ، یعنی شما بذری را می کارید، خوب آبیاری می کنید و به آن رسیدگی می کنید تا بعداً بتوانید از ثمره آن استفاده کنید. برندینگ و کانتنت مارکتینگ یک اقدام بلند و مداوم هستند.

کانال ارتباطی

برای رساندن پیام خودمان به مشتری و یا مخاطبان به یک کانال ارتباطی نیاز داریم. اگر کانتنت تولید شده در کانال مناسب خودش توزیع نشود مانند این است که در سالن اپرا برای صندلی های خالی آواز می کنیم. در هر پلتفرم و کانالی که قصد داریم کانتنت خود را به گوش مخاطب برسانیم باید قوانین و چهارچوب های آن کانال را رعایت کنیم. در واقع بدانیم این کانال با چه هدفی به وجود آمده است.

نکاتی که برای تولید یک کانتنت باید دانست

• آگاهی را نسبت به برند افزایش دهد.
• وفاداری ایجاد کند.
• باید از سرنخ ها بخواهد تا اقدامی را که ما می خواهیم٫ انجام دهند.
• برای سایت ما ترافیک ایجاد کند 
• توانایی جمع آوری فالوور در شبکه های اجتماعی ما
• داستان گونه باشد.

نظارت

نظارت بر محتوا کار بسیار حساس و مهمی است. کانتنت باید توسط خودمان و یا تحت نظارت ما تولید شود. زیرا می تواند روی برند ما بسیار تاثیر بگذارد. و مخاطب آن محتوا را دوست داشته باشد تا دوباره به ما سر بزند، و یا مقاله ما را بخواند. زمان، پایه مدیریت استراتژیک است. زیرا نمی توان به عقب بازگشت. پس باید در محتوای تولید شده در راستای برند بسیار دقت کرد. پس در انتخاب تیم یا مشاور یا شرکتی که قرار است با ما همکاری کند باید خیلی دقت کنیم تا زمان را از دست ندهیم.

باید این نکته را دانست که کانتنت مارکتینگ، چه در فضای دیجیتال و چه در فضای غیر دیجیتال و یا حتی اقداماتی که برای برندمان در حوزه دیجیتال انجام می گیرد، باید از استراتژی کلان شرکت نشات بگیرد.

موضوع درست ترکیب برندینگ دیجیتال و کانتنت مارکتینگ

حرف آخر در این آموزش

محتوا را باید متناسب با مشتری خودمان تولید کنیم تا برایش جذاب باشد. باید مشتری را بشناسیم و بدانیم مشتری ها کجا هستند، و از چه کانالی با آن ها ارتباط برقرار کنیم. باید بتوانیم مخاطب خود را پیدا کنیم و با آن ها هم کلام شویم تا بتوانیم پیام خود را به گوششان برسانیم.

موضوعات مربوط با موضوع ترکیب برندینگ دیجیتال و کانتنت مارکتینگ در سایت حرفه پلاس

جایگاه روش های بازاریابی اینترنتی در شرایط جدید رکود و بحران

مروری بر پلت فرم های کسب درآمد در فضای مجازی کسب و کار ایران

پرسنال برندینگ در دیجیتال مارکتینگ

تجربیات موفق از بازاریابی در شبکه های اجتمایی با محوریت تجربه نت فلیکس

سئو ، تبلیغات ، برند یا اثر محتوایی خدمات کالا در تجارت الکترونیک

مراحل تجزیه و تحلیل رقبا در جستجوگرها و دیجیتال مارکتینگ

بازاریابی منفی در دیجیتال مارکتینگ

جایگاه Influencer ها در بازاریابی شبکه های اجتماعی

ابزارهای اندازه گیری در دیجیتال مارکتینگ

بهینه سازی نرخ های تبدیل سایت CRO

مدیریت تجربه دیجیتال

آشنایی با دیجیتال مارکتینگ و نقش آن در هویت برند

دیجیتال برندینگ

ترکیب برندینگ دیجیتال و کانتنت مارکتینگ

مهارت های دیجیتال مارکتینگ کدامند؟

کمپین های دیجیتال مارکتینگ و مدیا پلنینگ

نقش تفکر استراتژیک و استراتژی در عصر دیجیتال

برنامه نگه داشت و دسته بندی کاربر

بازاریابی ویروسی در دیجیتال مارکتینگ

نقشه ی راه دیجیتال مارکتینگ

توزیع محتوا مهمتر از تولید محتوا

wikibrands in digitalmarketing

کمپین های دیجیتال مارکتینگ در ایران

بازاریابی محتوایی

نقش سئو مارکتینگ در بازاریابی محتوایی

همکاری اثربخش با تیم های محتوایی

اندازه گیری شاخص کلیدی عملکرد در سئو


رایگان
جهت ثبت نظر و رأی باید وارد حساب کاربری خود شوید . ورود به حساب کاربری

مطالب مرتبط