تحقیقات بازار

تحقیقات بازار
  • تعاریف اولیه و مزایای تحقیقات بازار

    1400/07/04
  • تعریف مسئله

    1400/07/04
  • شناخت کلیات روش های کمی ، کیفی و ترکیبی بخش اول (رویکرد)

    1400/07/04
  • روش های کمی ، کیفی و ترکیبی

    1400/07/04
  • اجرا و توانایی آنالیز روش های کیفی

    1400/07/04
  • نحوه اعتبار بخشی به مطالعات_طراحی مطالعه پایلوت

    1400/07/04
  • معرفی نرم افزار های آنالیز داده

    1400/07/04
  • نمونه گیری بخش اول

    1400/07/04
  • نمونه گیری بخش دوم

    1400/07/04

تحقیقات بازار گام اولیه و جز جدایی ناپذیر فرایند بازاریابی می باشد در حقیقت شروع فعالیت های بازاریابی که شامل تحقیقات راجع به رقیا و مشتریان کسب و کار است در فرایند تحقیقات شکل می گیرد.

در این دوره تمام مباحث مربوط به تحقیقات بازاریابی که هر صاحب کسب و کاری باید آن را بداند، ارائه شده است.


جهت ثبت نظر و رأی باید وارد حساب کاربری خود شوید . ورود به حساب کاربری
390,000 تومان

در صورتیکه کد تخفیف دارید وارد نمایید



شماره همراه صحیح و در دسترس خود را وارد نمایید

   

درگاه پرداخت بانک را انتخاب نمایید



خرید دوره
محصولات مرتبط