پرسنال برندینگ در دیجیتال مارکتینگ

پرسنال برندینگ در دیجیتال مارکتینگ
  • پرسنال برندینگ در دیجیتال مارکتینگ
    پرسنال برندینگ در دیجیتال مارکتینگ
    1397/10/18

موضوع مقاله آموزش در سایت حرفه پلاس : پرسنال برندینگ در دیجیتال مارکتینگ

استاد بهزاد حسین عباسی

 

مدرس آموزش 

جناب آقای استاد بهزاد حسین عباسی

مشاور و مدرس دیجیتال مارکتینگ

 

سرفصل های نوشتار

انواع روش های اعلام برند شخصی و تاثیرگذار در فروش

 

پرسنال برندینگ در دیجیتال مارکتینگ


 

حرف اول در این آموزش

ما برای پرسنال برندینگ یک وب سایت و یا وبلاگ میخواهیم بحث پرسنال برندینگ در بحث بازاریابی اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ از چند مرحله شروع می‌شود. هر فرد در بحث سایت، یک صفحه یا یک وب سایت باید از خود داشته باشد که می‌تواند یا از طریق وب‌سایت‌های رسمی یا از طریق وبلاگ‌ها این کار را انجام دهد. هر فردی که قرار است برند شود چه تخصصی دارد و با چه تخصصی قرار است در اینترنت معرفی شود. تخصص ما کنار اسم ما هم اسم ما را بالا می‌برد و هم ممکن است اگر ما در آن تخصص برند باشیم به آن تخصص اعتبار دهد و گوگل این را در نتایج خودش ایندکس می‌کند. افراد برای این که بتوانند خیلی سریع‌تر در فضای مجازی به برند، قدرت و به معرفی برسند راحت‌تر می‌توانند از طریق وب‌سایت خودشان‌ را معرفی کنند. بسیاری از افراد از طریق مؤسسات،سمینارها و شبکه‌های تلویزیون معرفی شدند اما ما به دنبال یک پرسنال برند سریع‌تر هستیم یعنی این امکانات ممکن است در اختیار هر کسی وجود نداشته باشد که بتواند از طریق رسانه‌ها، مؤسسات، سمینارها و یا از طریق تخصصش خودش را معرفی کند. ممکن است جامعه‌ی هدفی را از طریق سرچ به دست بیاورد و از طریق این برند به مذاکرات برسد. بسیاری از افراد برند هستند ولی وب‌سایت ندارند. ما از طریق وبسایت و دیجیتال رسانه را ایجاد می کنیم تا پس از آن رسانه ها به سراغ ما بیایند.

انواع روش های اعلام برند شخصی و تاثیرگذار در فروش

1 . ویدیو مارکتینگ
کانتکتی است به صورت تصویر و حتماً باید با کیفیت خاص و جذابیت خاص ساخته شود چون نه تنها ماندگار می‌شود بلکه به تعداد زیادی قابل انتشار خواهد بود. اما ویدیومارکتینگ از شما نه به آن شکلی که در اپارات منتشر می‌شود ممکن است قابل سرچ نباشد چون اسم شما باید روی ویدیو و تخصص شما آن طورکه کاربر سرچ می‌کند روی ویدیو درج شود. هم‌زمان در یک سایت ویدیو مارکتینگ انجام ندهید( چندین سایت برای ویدیومارکتینگ داشته باشید). زیرا اگر ویدیو خوب و با کیفیت و ارزشمندی باشد به برند شما کمک می‌کند.

1) اگر تخصص شما را سرچ کنند شما با نام خودتان بالا می‌آیید(تخصص و اسم).

2) اگر اسمتان‌ را سرچ کنند تخصصی که دارید روبه‌روی اسمتان نوشته می‌شود و این توانایی در مذاکره به شما کمک می‌کند. زمانی که رقبا یا افرادی که تمایل ندارند نام شما در سایت یا در گوگل محبوب باشد، آن موقع روی اسمتان کار می‌کنند و کلمه‌ای را بالا می‌آورند که برای شما ناخوشایند است اما شما بلافاصله می‌توانید با این روش آن ها را در رتبه‌های صفحات دیگر قرار دهید.

موضوع پرسنال برندینگ در دیجیتال مارکتینگ

2. بیزینس کارت اینترنتی( کارت ویزیت دیجیتال)
در بسیاری موقعیت ها مورد استفاده قرار می گیرد. ممکن است به جایی که می روید اعلام ‌کنید این کلمه یا این عدد را به این شماره بفرستید، سپس برای آن ها کارت ویزیت شما یا اطلاعات شما SMS شود. اما در جلسات رسمی هنوز بیزینس کارت جای خودش‌ را از دست نداده است. بیزینس کارت اینترنتی( کارت ویزیت دیجیتال)، شامل یک شمارة تقریباً 8 یا 9 رقمی است که شما آن شماره ‌را اعلام کرده، سپس افراد کلمه ای که شما اعلام کرده اید را برای این شماره ارسال می‌کنند. بلافاصله هویت و اطلاعات شما برای آن ها SMS می‌شود.
زمانی که شما یک کارت ویزیت را به افراد می دهید اما در قبالش چیزی دریافت نمی‌کنید و منتظر تماس آن ها در آینده می‌شوید.
اما با کارت ویزیت دیجیتال شما می توانید اطلاعات مخاطب را دریافت کنید.

3. مپ بیزینس گوگل(Maps.google.com) 
این ابزاری است برای بیزینس‌ها. زمانی که اسم شما را که سرچ می‌کنند بالاتر از تمام نتایج اسم شما می‌آید و اسم شما دیده می‌شود. می توان روی این ابزار به خوبی کار کرد اما دقت کنید که این کار برای بیزینس‌هاست و برای اشخاص باید با دقت استفاده شود.

4. شبکه‌های اجتماعی
یک متخصص کسب و کار که برای برند خودش کار می‌کند، حتماً باید در شبکه‌ای به اسم لینکدین عضو باشد. فیس‌بوک، توییتر، تاملر، گوگل پلاس، پینت‌رست برای سرچ شدن در گوگل بسیار مهم هستند. اگر اینستاگرام ندارید حتماً در اینستاگرام عضو بشوید و حتماً به دنبال راه‌های جذب فالوور واقعی باشید. زیرا به شدت به برند شما کمک می‌کند.  حتماً در شبکه جدیدی به اسم مدیوم که قدرت سرچ بالایی دارد عضو شوید. جمع شبکه‌های اجتماعی به شما کمک می‌کند که کلمه مورد نظر و یا اسم شما در رتبه بالاتری بگیرد،لینک سایت شما بالاتربرود و شما قوی‌تر شوید سپس فالوورهای شما به شما بیش‌تر علاقمند می‌شوند و بیشتر در کنار شما خواهند بود.

موضوع صحیح پرسنال برندینگ در دیجیتال مارکتینگ

 

حرف آخر در این آموزش

تصاویر، مقالات و مطالبی که در شبکه‌های مجازی و شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کنید شما را در بلند مدت می‌سازند و این باعث ایجاد ارتباط مخاطب، کشف مخاطب جدید و همچنین معرفی شما به فضای قابل ارتباط شما در بحث مذاکره می‌شود و در مذاکرات به شدت به شما کمک می‌کند.

موضوعات مربوط با موضوع پرسنال برندینگ در دیجیتال مارکتینگ در سایت حرفه پلاس

جایگاه روش های بازاریابی اینترنتی در شرایط جدید رکود و بحران

مروری بر پلت فرم های کسب درآمد در فضای مجازی کسب و کار ایران

پرسنال برندینگ در دیجیتال مارکتینگ

تجربیات موفق از بازاریابی در شبکه های اجتمایی با محوریت تجربه نت فلیکس

سئو ، تبلیغات ، برند یا اثر محتوایی خدمات کالا در تجارت الکترونیک

مراحل تجزیه و تحلیل رقبا در جستجوگرها و دیجیتال مارکتینگ

بازاریابی منفی در دیجیتال مارکتینگ

جایگاه Influencer ها در بازاریابی شبکه های اجتماعی

ابزارهای اندازه گیری در دیجیتال مارکتینگ

بهینه سازی نرخ های تبدیل سایت CRO

مدیریت تجربه دیجیتال

آشنایی با دیجیتال مارکتینگ و نقش آن در هویت برند

دیجیتال برندینگ

ترکیب برندینگ دیجیتال و کانتنت مارکتینگ

مهارت های دیجیتال مارکتینگ کدامند؟

کمپین های دیجیتال مارکتینگ و مدیا پلنینگ

نقش تفکر استراتژیک و استراتژی در عصر دیجیتال

برنامه نگه داشت و دسته بندی کاربر

بازاریابی ویروسی در دیجیتال مارکتینگ

نقشه ی راه دیجیتال مارکتینگ

توزیع محتوا مهمتر از تولید محتوا

wikibrands in digitalmarketing

کمپین های دیجیتال مارکتینگ در ایران

بازاریابی محتوایی

نقش سئو مارکتینگ در بازاریابی محتوایی

همکاری اثربخش با تیم های محتوایی

اندازه گیری شاخص کلیدی عملکرد در سئو


جهت ثبت نظر و رأی باید وارد حساب کاربری خود شوید . ورود به حساب کاربری

1

1