بازاریابی ویروسی در دیجیتال مارکتینگ

بازاریابی ویروسی در دیجیتال مارکتینگ
  • بازاریابی ویروسی در دیجیتال مارکتینگ
    بازاریابی ویروسی در دیجیتال مارکتینگ
    1398/04/03

موضوع مقاله آموزش در سایت حرفه پلاس : بازاریابی ویروسی در دیجیتال مارکتینگ

آقای حمیدرضا محمودی

 

مدرس آموزش 

جناب آقای حمیدرضا محمودی

مدیرعامل شرکت فست کلیک

 

سرفصل های نوشتار

عناصر کلیدی که باعث شده مردم درباره یک موضوع صحبت کنند یا آن را به اشتراک بگذارند

وایرال شدن محتوا

 

بازاریابی ویروسی در دیجیتال مارکتینگ

 

حرف اول در این آموزش

هزاران ویدیو را در دنیا مورد بررسی قرار داده اند و مشاهده شده که داخل آن ها یک سری المان ها و عناصری وجود دارد که باعث شده وایرال و دیده شوند.

عناصر کلیدی که باعث شده مردم درباره یک موضوع صحبت کنند یا آن را به اشتراک بگذارند

1 . اعتبار اجتماعی: جزو اخلاق ما انسان هاست که دوست داریم جدیدترین اخبار را به دیگران اطلاع داده و خودمان را از دیگران باهوش تر نشان دهیم، دوست داریم به دیگران بگوییم که ما در رابطه با بسیاری از مسائل آگاه هستیم. شرکت ها اطلاعات و ایده هایی را فراهم می کنند و در اختیار انسان ها قرار می دهند تا افرادی که دوست دارند خودشان را آگاه نشان دهند این اطلاعات را به افراد دیگر برسانند.شرکت های مختلف از اعتبار اجتماعی و این افراد استفاده می کنند تا موضوع یا محتوایی را در مورد شرکت خودشان وایرال کنند.

سه روش اعتبار اجتماعی:

آ) ما باید ویژگی های منحصر به فرد خودمان را پیدا کنیم.

ب) بازی سازی

ج) باید کاری کنیم تا مردم با محصول و شرکت ما احساس خودمانی بودن کنند.

تایید شدن توسط دیگران: یکی از انگیزه های اصلی زندگی هر فرد است. مردم چیزی را به دیگران می گویند تا اعتبار خودشان را بیشتر کنند. و با گفتن آن خودشان را بالا بکشند.

2. محرک ها و زنجیره ها: باید محیطی را طراحی کنیم که مردم بیشتر یاد محصول ما بیوفتند و در مورد محصول یا ایده ما بیشتر حرف بزنند. یعنی کاری کنیم تا مردم با دیدن بقیه محصولات یا جملات یاد ما بیوفتند.

3. احساسات: دیدن ویدیو های احساسی بیست درصد نسبت به بقیه ویدیو ها بیشتر دیده شده اند.

موضوع صحیح بازاریابی ویروسی در دیجیتال مارکتینگ درست

 

وایرال شدن محتوا

1. سناریو و محتوایی که شما دارید و ارائه می شود به شدت مردم را هیجان زده کند.(جهت مثبت)

2. سناریو و محتوایی که شما دارید و ارائه می شود به شدت مردم دچار ناراحتی شدیدی بشنود( جهت منفی)

زیرا اگر صرفاً خوشحال یا ناراحت شویم یک محتوا را ویرال نمی کنیم، اما اگر واقعا به خشم بیاییم آن محتوا را ویرال خواهیم کرد.

موضوع بازاریابی ویروسی در دیجیتال مارکتینگ

 

 

 

حرف آخر در این آموزش

امروزه فعالیت های اینترنتی، زمینه های مناسبی را برای توزیع محتواهای دیجیتالی به روش ویروسی فراهم کرده اند.

موضوعات مربوط با موضوع بازاریابی ویروسی در دیجیتال مارکتینگ در سایت حرفه پلاس

جایگاه روش های بازاریابی اینترنتی در شرایط جدید رکود و بحران

مروری بر پلت فرم های کسب درآمد در فضای مجازی کسب و کار ایران

پرسنال برندینگ در دیجیتال مارکتینگ

تجربیات موفق از بازاریابی در شبکه های اجتمایی با محوریت تجربه نت فلیکس

سئو ، تبلیغات ، برند یا اثر محتوایی خدمات کالا در تجارت الکترونیک

مراحل تجزیه و تحلیل رقبا در جستجوگرها و دیجیتال مارکتینگ

بازاریابی منفی در دیجیتال مارکتینگ

جایگاه Influencer ها در بازاریابی شبکه های اجتماعی

ابزارهای اندازه گیری در دیجیتال مارکتینگ

بهینه سازی نرخ های تبدیل سایت CRO

مدیریت تجربه دیجیتال

آشنایی با دیجیتال مارکتینگ و نقش آن در هویت برند

دیجیتال برندینگ

ترکیب برندینگ دیجیتال و کانتنت مارکتینگ

مهارت های دیجیتال مارکتینگ کدامند؟

کمپین های دیجیتال مارکتینگ و مدیا پلنینگ

نقش تفکر استراتژیک و استراتژی در عصر دیجیتال

برنامه نگه داشت و دسته بندی کاربر

بازاریابی ویروسی در دیجیتال مارکتینگ

نقشه ی راه دیجیتال مارکتینگ

توزیع محتوا مهمتر از تولید محتوا

wikibrands in digitalmarketing

کمپین های دیجیتال مارکتینگ در ایران

بازاریابی محتوایی

نقش سئو مارکتینگ در بازاریابی محتوایی

همکاری اثربخش با تیم های محتوایی

اندازه گیری شاخص کلیدی عملکرد در سئو


جهت ثبت نظر و رأی باید وارد حساب کاربری خود شوید . ورود به حساب کاربری
رایگان
محصولات مرتبط