استراتژی های رقابتی

استراتژی های رقابتی

در این پادکست آموزشی جناب آقای علیرضا هاشمی از اساتید نام آشنای حوزه استراتژی مطالبی را در رابطه با استراتژی رقابتی بیان می نماید. همچنین مثال هایی در رابطه با موضوع استراتژی های رقابتی ( Competetive Strategy) ارائه می دهند.

اولین دوره اجلاس که توسط مرکز سمینار های ماهان برگذار شد.

 

موضوعات مرتبط:

 


 

120,000 تومان
نظرات شما
  1. با سلام ... اقای دکتر هاشمی سوالی در مورد استراتژی ماهان در جلسه مدیران در اجلاس مطرح کردن از نظر اینجانب که دانشجوی ماهان در کد ۱۸۴ بوده ام می توان به چند نکته اشاره نمود ... ۱. بازار هدف مشخص : یکی از برتری های ماهان نسبت به رقبای خود .. گلچین کردن افرادی با سابقه مدیرت در حوزه کسب و کار است که اجازه ورود به کلاسها را دارند .. با تکیه به این دیدگاه افرادی در سطح های یکسان در کلاس ها کنار هم می نشینند که امیدوارم هدف دستیابی به ثروت بیشتر این بازار هدف را تغییر ندهد تا سطح کلاسها هم تغییر نکند. ۲. سیاست انگیزشی : وقتی وارد ماهان می شوید با دیدگاههای مختلفی اشنا می شوید که شما را تحریک به ادامه می کند و هر لحظه از ماهان انتظار یک تغییر را خواهید داشت .مثلا اول mba و پس از ان رهبری حرفه ای و بعد از مدیریت عاملی حرفه ای ..شاید این گروه از اموزشها دروس مشترکی در هم دارند ولی با تبلیغ و ایجاد انگیزه افراد را مجاب به ادامه با ماهان می نماید. ۳. کارمندان مجموعه : که به ظاهرا اموزش دیده هستن در خصوص رفتار با مشتری ۴. بحث های انگیزشی : مثل دیدن فیلم .. برگزاری اتاق فکر ..و برگزاری سمینارهای دیگر با تشکر

  2. تمایز های ماهان ، نو آوری و به روز بودن رو میتونم عنوان کنم، ماهان که در بازار در زمینه کارشناسی ارشد برند معروفی بود با تبدیل بازار خود تونست همچنان با اقتدار جلو بره و مدرسه کسب و کار خود رو با بهترین حالت جلو برد تا جایی که الان بدون رقیب میدرخشد.

جهت ثبت نظر و رأی باید وارد حساب کاربری خود شوید . ورود به حساب کاربری

مطالب مرتبط