فایل های دیجیتال مارکتینگ

تعاریف اولیه دیجیتال مارکتینگ play

تعاریف اولیه دیجیتال مارکتینگ

00:23:10
شبکه های اجتماعی play

شبکه های اجتماعی

00:20:57
تبلیغات کلیکی و SEO مارکتینگ play

تبلیغات کلیکی و SEO مارکتینگ

00:12:43
خرید دوره
قيمت پکیج :5,900,000 تومان

موجودی کیف پول :0

در صورتیکه کد تخفیف دارید وارد نمایید


در درس دیجیتال مارکتینگ شما با مفاهیم ابتدایی دیجیتال مارکتینگ و ابزارهای مقدماتی در دیجیتال مارکتینگ و کاربردهای آن آشنا می شوید. سپس نکات مهمی در رابطه با شبکه های اجتماعی و تاثیر آن بر روی دیجیتال مارکتینگ آشنا می شود. سپس در خصوص برندینگ در دیجیتال مارکتینگ آشنا می شود و ابزارهای حرفه ای در فضای دیجیتال را خواهید آموخت. نکات مهمی در رابطه با تبلیغات کلیکی و استفاده از سئو در دیجیتال مارکتینگ خواهید آموخت و در نهایت مطالب تکمیلی را در خصوص این درس فرا خواهید گرفت.

این درس توسط جناب آقای دکتر علی ناصرحجتی از مدرسین مدرسه کسب و کار ماهان ارائه شده است.

 
  1. سلام وقت بخیر با تشکر از شما و مدرس عزیز جناب دکتر حجتی بابت تهیه باکیفیت دروس حرفه ای سوالی که دارم اینه ایا دروس قابلیت دانلود دارن؟ چون هربار بخوایم ببینیم حجم زیادی صرف میشه و پیش میاد که قطع و وصل بشه و یا کیفیتش افت کنه.

    پاسخ : با سلام وقتتون بخیر دوره حرفه پلاس به دلیل رعایت حقوق معنوی تولید کننده (کپی رایت) قابلیت دانلود ندارد ولی حجم اینترنت مصرفی شما نیم به محاسبه میشود.
  2. سلام وقت بخیر با تشکر از شما و مدرس عزیز جناب دکتر حجتی بابت تهیه باکیفیت دروس حرفه ای سوالی که دارم اینه ایا دروس قابلیت دانلود دارن؟ چون هربار بخوایم ببینیم حجم زیادی صرف میشه و پیش میاد که قطع و وصل بشه و یا کیفیتش افت کنه.

    پاسخ : سلام وقتتون بخیر دوره های حرفه پلاس به دلیل رعایت حقوق معنوی صاحب اپر (کپی رایت) قابلیت دانلود ندارد ولی حجم اینترنت استفاده شده در حرفه پلاس نیم بها محاسبه میشود.
  3. با سلام یه سری از سوال های آزمون هیچ ارتباطی به دوره نداره و توی کلاس مطرح نشدن.

    پاسخ : با سلام برخی از سوال ها با توجه به مدل آموزشی به شکلی طراحی شده تا دانش پذیر به دنبال مطالب بیشتر از طرق مختلف ( کتاب و مقالات معتبر ) باشد تا فرایند یادگیری کامل شود.
سوال بپرسید
سوالات دیجیتال مارکتینگ (کارشناس)
جهت استفاده از این امکان باید پکیج را خریداری نمایید .
جهت مشاهده جزوات باید پکیج را خریداری نمایید .خرید پکیج
جهت شرکت در فرم نظرسنجی استاد باید ابتدا محصول را خریداری کرده باشید و وارد حساب کاربری خود شوید .خرید پکیج