رویکرد سیستمی، حلقه مفقوده در منابع انسانی

رویکرد سیستمی، حلقه مفقوده در منابع انسانی
  • رویکرد سیستمی، حلقه مفقوده در منابع انسانی
  • پاسخ به پرسش مطرح شده توسط جناب آقای دکتر میرسپاسی
  • رویکرد سیستمی، حلقه مفقوده در منابع انسانی

محتوای موردنظر در خصوص رویکرد سیستمی در کسب و کارهای ایران توسط جناب آقای دکتر ناصر میرسپاسی در همایش سالانه مدیران و رهبران کسب و کار در سال 97 توسط هلدینگ آموزشی، پژوهشی و مشاوره ای ماهان ارائه شده است.


بیشتر بدانید: بررسی چگونگی نگرش سیستمی و دیدگاه فرآیندی در سازمان ها


 

رایگان
نظرات شما
  1. پس از بررسي و پيدا كردن علت اصلي عدم همسويي از مدل هاي ايجاد انگيزش گروهي و بازپروري اهداف مشترك سازماني روحيه كارگروهي را افزايش مي دهيم. و همزمان بازنگري و درصورت نياز اقدامات لازم را بر اي تغييرات در فرهنگ سازمان و به روز رساني آن انجام مي دهيم. محمد شيرويه

  2. با سلام . برای اینکه در سازمانها افراد همسو شوند باید در تغییرات سهیم‌ باشند ، افراد باید احساس مهم بودن در سازمان را داشته باشند و مطمئن باشند هم در تصمیم گیری های سازمان دخیل اند هم‌در نتایج . در کنار اینها باید افراد این‌حس رو‌داشته باشند که سازمان در آنها حس قدرت و‌لذت و‌بقا و‌معنا رو افزایش می‌دهد.

  3. با سلام و احترام ۱- ایجاد حس شریک کسب و کار بودن موجب می‌شود شخص خود را از درون با مسیر سازمان همسو کند‌. ۲- تغییر باورهای کارکنان و همسو سازی آن با دنیای امروز و بازار جدید. باور کارکنان از طریق آموزش مشاهده منتورینگ و الهام بخشی امکان تغییر دارد و باید جدی گرفته شود.

  4. ا. آگاه سازی کارکنان از فواید تحقق استراتژی و زیان های ناشی از عدم تحقق آن 2.آگاه سازی کارکنان از گره خوردن آینده سازمان و آینده کاری کارکنان به تحقق استراتژی 3.ذینفع سازی. و بهره مند سازی کارکنان در صورت تحقق استراتژی

  5. باسلام. عطا فداکار .مدیر عامل شرکت تعاونی خدمات خودروئی عطا اندیشه کاران جواب سوال دکتر میرسپاسی باحوصله وخوشرویی وبدون‌ رئیس بازی استراتژیکی خود راتوضیح میدهیم‌ ونظر وتوضیح کارکنان را خواستار میشویم‌ ودر موردآن باهم بحث وتبادل نظر میکنم‌.وبعد از روشن‌ کردن چیزهایی که میتوانیم باآنهادر میان بگذارم وآنها را با خودم هم سومیکنیم .

  6. با سلام شناساندن هدف به کارکنان سازمان با اموزش در راستای رسیدن هدف هر نیروی انسانی با توجه به تخصصش در جایگاه موثر خود قرار بگیرد و دادن مسئولیت های متفاوت چرخشی با توجه به تخصص هر نیروی انسانی قراردادن افراد در جایگاه اصلی خود

  7. الف.آگاه سازی کارکنان از فواید تحقق استراتژی ب.آگاه سازی کارکنان از فواید تحقق استراتژی و زیان های ناشی از عدم تحقق آن ج.آگاه سازی کارکنان از وابستگی آینده سازمان و آینده کاری کارکنان به تحقق استراتژی د.ذینفع سازی کارکنان در صورت تحقق استراتژی (مالی.کاری و ...)

  8. با سلام. کم رنگ بودن فعالیت های کارکنان در راستای همسوسازی با اهداف سازمان علت اهمش میتواند نداشتن اشتیاق کافی در میان کارمندان برای رسیدن به آن هدف باشد و این وظیفه مدیر است که اشتیاق کافی را برای هدف ایده آل سازمان خود ایجاد کند و این انگیزه ها و اشتیاق هارا مدیر وظیفه دارد سازمان دهی و مدیریت نماید . تا وقتی که با کارکنان آن سازمان مصاحبه میشود با تمام وجود در مورد چشم انداز حرف بزنند یعنی خود را از آن سازمان بدونند. امین خدایار

  9. کار کارکنان همسو باخلایق شخصی نیست و از روی ناچاری برای کسب درآمد و شاغل بودن می باشد

  10. با سلام و عرض ادب و احترام خدمت جنابعالی در مورد پاسخ به سوال شما پیام دادم این موارد بنظرم میتونه جواب سوال باشه 1.شفاف سازی در جهت زدودن ابهام های کارکنان در زمینه های وظایف و مسئولیت ها و حقوق و امتیازات و اختیارات 2.پاسخگویی به کارکنان و پرهیز از دادن وعده های بدون پشتوانه و غیر عملی 3.تقویت شان و منزلت اجتماعی کارکنان از طریق تامین نیاز به احترام 4. ارتباط رو در رو و تنگاتنگ با کارکنان 5. جلب مشارکت کارکنان از طریق تشکیل کارگروه های کاری 6. استفاده موثر از سیاست تشویقی با تمرکز به انگیزه های غیر پولی و توسعه رقابت های سالم در میان کارکنان مرادپور 09124869459

جهت ثبت نظر و رأی باید وارد حساب کاربری خود شوید . ورود به حساب کاربری

مطالب مرتبط