رهبری جامع با رویکرد سیستمی

رهبری جامع با رویکرد سیستمی
  • رهبری جامع با رویکرد سیستمی
    رهبری جامع با رویکرد سیستمی
  • رهبری جامع با رویکرد سیستمی
    رهبری جامع با رویکرد سیستمی

 

رهبری جامع با رویکرد سیستمی

 


 

سوال ویژه جشنواره مدیریت تا رهبری 

سوال

رویکرد سیستمی چگونه به کسب و کار شما می تواند کمک کند؟

 

*هر نظر یک امتیار محسوب می شود  

 

 


130,000 تومان
نظرات شما
  1. بسیار عالی و بینظیر ، مرد مردانه بود

  2. در مورد سوال دکتر بایست گفت که رهبران یا مدیران ارشد سازمانها وقتی چشم اندازی تعریف میکنند و در جلسات از همراهی و نیروهای تحت امر شان صحبت میکنند و در پایان جلسه تمام آن موارد را صورتجلسه میکنند و بعنوان یک البوم خانوادگی بایگانی میکنند کاملا رفتار متناقضی انجام داده چرا که وقتی از همراهی کامل افراد یک سازمان چشم انداز تعریف میشود می بایست در جلساتی خیلی قوی تر و پر محتواتر به اطلاع حتی کمترین و کم اثرترین فرد آن سازمان برسانند و افراد را با برنامه های از پیش تدوین شده و با همکاری و همفکری آنها پیش برد اما در نهایت این مدیر ارشد یا رهبر سازمان است که از تجمع افکار و نظرات . تصمیم نهایی را اجرایی خواهد کرد .

  3. جواب سوال: عدم همراهی در سازمان از آنجا ناشی میشود که مدیران ارشد چشم انداز و استراتژی که تعریف کرده اند را در حد برگه کاغذ نگه داشته و آن را به کارکنان انتقال نمیدهند، کارکنان هم که از چشم انداز و هدف شرکت بی اطلاع هستن هرچه تلاش کنن چون با آن هدف در ذهن مدیران ارشد مقایرت دارد تشویق نمیشوند و انگیزه خود را از دست داده و کم کم از سازمان خارج میشوند

  4. عرفان جهانی: در مورد پرسش آقای دکتر: عدم همسویی اعضای سازمان با چشم انداز سازمان را میتوان معلول علت های زیادی دانست. اما بطور کل، عوامل و فاکتورهای ارزشی نقش پررنگی در ایجاد همسویی و همراهی دارد. بطور ساده، یعنی ایجاد منافع مشترک، ارج نهادن کارکنان و ایجاد صمیمیت در سازمان. عواملی نظیر بهبود ارتباطات سازمان، مشارکت دادن کارکنان در امور سازمان و یا حتی سهیم نمودن آنها در منافع سازمان و ایجاد شفافیت می تواند تأثیرگذار باشد.

  5. در مورد سوال دکتر باید گفت: عدم همراهی کارکنان و مدیران و رهبران یک سازمان از آنجا ناشی میشود که مدیران و رهبران ویژن و چشم انداز سازمان را فقط برای خودشان نگاهداری میکنند و کارکنان از چشم انذار شرکت کاملا بیخبر هستند ، بالتبع کارکنانی که ندانند برای چه چیزی دارند تلاش میکنند بعد از مدتی سرخورده شده و بتدریج شروع به ترک سازمان میکنند سا با نهایت کیفیت خود کار نمیکنند.

جهت ثبت نظر و رأی باید وارد حساب کاربری خود شوید . ورود به حساب کاربری