دیجیتال برندینگ یا برندسازی دیجیتال نحوه طراحی و ساخت برند شما به صورت آنلاین و از طریق وبسایت، شبکه های اجتماعی و... است. در دیجیتال برندینگ تمرکز اصلی بر ارائه ارزش به مشتری و ایجاد حس وفاداری در آن می باشد. هدف از دیجیتال برندینگ افزایش آگاهی مخاطب از تصویر و سبک برند می باشد.
فرزاد مقدم
مارکتینگ پلن (marketing plan) یا برنامه بازاریابی یکی از ضرورتهای مهم برای هر سازمان و پروژهای می باشد که بدون آن قطعا کارها بهم میریزد و سازمان به اهداف خود نخواه رسید.
در این درس تمام مراحلی که لازم است طی کنید تا یک برنامه بازاریابی قوی و موثر برای سازمان خود تدوین کنید، ارائه شده است.
رضا کرد
فروش حضوری زمانی اتفاق میافتد که شرکت بهصورت مستقیم به سراغ مشتریان و خربداران کالا و خدمات خود میرود .
فروش تلفنی نیز یکی دیگر از روش های موثر فروش می باشد که امروزه بسیار رایج شده است و هر فروشنده تلفنی تمایل دارد که این فرایند را با موفقیت و فروش عالی به پایان برساند.
مجید مجیدی
همانطور که برای راه اندازی کسب و کار ابزار و امکاناتی فراهم می کنید، حتما باید سپر سازمانی هم برای خودتان تعریف کنید که این سپر هم از لحاظ حقوقی، هم از لحاظ مدیریتی و هم مالی شما را تحت پوشش قرار دهد. در امور حقوقی پیشگیری ارزان تر و مطمئن تر است.در این دوره مسائل حقوقی در کسب و کار ها ارائه شده است.
پویا یعقوبی راد
در حقیقت برنامهریزی استراتژیک یک تلاش منظم و مستمر است که زیرساختهای تصمیمگیری و اجرا را در سازمان شکل میدهد. این تلاش سبب میشود تا مشخص کنیم که سازمان چی هست، چه چیزی را ارائه میکند، چرا این محصول را ارائه میدهد و برای چه کسی ارائه میکند. برنامه ریزی استراتژیک به موفقیت بلندمدت سازمان توجه دارد.
صدقیانی فر