مارکتینگ پلن

مارکتینگ پلن
  • معرفی استاد

    1400/07/21
  • مقدمه

    1400/07/21
  • مراحل برنامه بازاریابی

    1400/07/21
  • تعیین اهداف برنامه بازاریابی

    1400/07/21
  • تحلیل وضعیت

    1400/07/21
  • استراتژی های بازاریابی

    1400/07/21
  • بودجه بندی برنامه بازاریابی

    1400/07/21
  • تاکتیک های برنامه بازاریابی

    1400/07/21
  • پیاده سازی برنامه بازاریابی

    1400/07/21
  • نگارش برنامه بازاریابی

    1400/07/21

مارکتینگ پلن (marketing plan)  یا برنامه بازاریابی یکی از ضرورت‌های مهم برای هر سازمان و پروژه‌ای می باشد که بدون آن قطعا کارها بهم می‌ریزد و سازمان به اهداف خود نخواه رسید.

 

به طور کلی می توان مارکتینگ پلن را اینگونه تعریف کرد:

مارکتینگ پلن چارچوبی است که تمامی استراژی های بازاریابی از آن پیروی می کند و به افراد سازمان کمک می کند تا هر استراتژی به اهداف سازمان متصل شود.

نکته مهمی که باید قبل از تنظیم برنامه بازاریابی به آن پرداخته شود این است که وضعیت سازمان خود را به درستی بررسی کنید و نقاط قوت،نقاط ضعف، فرصت ها و تهدید های سازمان را شناسایی کنید سپس سراغ طراحی و تدوین برنامه بازارایابی بروید.

در این درس تمام مراحلی که لازم است طی کنید تا یک برنامه بازاریابی قوی و موثر برای سازمان خود تدوین کنید، ارائه شده است.

 

 


نظرات شما
جهت ثبت نظر و رأی باید وارد حساب کاربری خود شوید . ورود به حساب کاربری
280,000 تومان

در صورتیکه کد تخفیف دارید وارد نمایید



شماره همراه صحیح و در دسترس خود را وارد نمایید

   

درگاه پرداخت بانک را انتخاب نمایید



خرید دوره
محصولات مرتبط