1. حرفه پلاس
  2. مدیر فروش
  3. پاتوق سوالات مدیران فروش
  4. معضلات فروش در دوران کرونا و راهکارهای عملیاتی در عبور از بحران

معضلات فروش در دوران کرونا و راهکارهای عملیاتی در عبور از بحران

با توجه به بحران کرونا در این روزها و کاهش میزان فروش محصولات و خدمات در اکثر کسب و کارهای فعال در ایران ، چه راهکارهایی را باید اجرا کرد تا میزان فروش به سطح مورد قبول در صنایع مختلف برسد؟


نظر ها
حمیدرضا حق سیرت _ مدیر ارشد _ . _ .

بنظر یکی از مواردی که خیلی باید در پسا کرونا مورد توجه قرار بگیره اهمیت تیم فروشه ، خیلی بیشتر باید هواسمون بهشون باشه ، نه صرفا مچ گیری بلکه بیشتر بهشون نزدیک شیم پوینت های منفیشون و تذکر بدیم و در شرایط لازم تشویق کنیم ، پریود گزارش گیری رو کوتاه تر کنیم و ...

1399/03/21 20:34:11
0 نفر پسندیده اند
حمیدرضا حق سیرت _ مدیر ارشد _ . _ .

بنظر یکی از مواردی که خیلی باید در پسا کرونا مورد توجه قرار بگیره اهمیت تیم فروشه ، خیلی بیشتر باید حواسمون بهشون باشه ، نه صرفا مچ گیری بلکه بیشتر بهشون نزدیک شیم پوینت های منفیشون تذکر بدیم و در شرایط لازم تشویق کنیم ، پریود گزارش گیری رو کوتاه تر کنیم و ...

1399/03/21 20:33:44
0 نفر پسندیده اند
سامان هاشمیان _ مدیر پایه _ مدیر محصول _ حرفه پلاس

سلام، دراین شرایط ما می‌توانیم تبدیل تهدیدها به فرصت‌ها را در زمین بازی بزرگ‌تری انجام دهیم و نکاتی را مورد توجه قرار دهید که شاید تاکنون به ندرت فرصت اجرای آنها برایمان مقدور بود، بنابراین با برنامه‌ریزی و عقلانیت تا رفع التهاب و گذر از شرایط موجود با نگاهی متفاوت‌ به بازارشناسی، بازارسازی و بازارداری به حیات سازمانی خود بپردازیم.

1399/03/17 18:50:58
3 نفر پسندیده اند
مسعود دادور-همکار _ مدیرعامل _ مدیر شرکت خصوصی _ پویا روان صنعت آریانا

میزان فروش تحت تاثیر چندین عامل است که یکی از آن عوامل میزان تقاضا در بازار است. عامل میزان تقاضا و کاهش آن در شرایط بحرانی مانند دوران کرونا ، خارج از کنترل سازمان است. در چنین شرایطی ، برای ثابت نگهداشتن میزان سود می توان استراتژی های مختلفی اتخاذ نمود که یکی از آنها چابک سازی سازمان با هدف کاهش هزینه هاست.

1399/03/17 20:6:1
1 نفر پسندیده اند
سامان هاشمیان _ مدیر پایه _ مدیر محصول _ حرفه پلاس

نکته ی دیگری که باید مد نظر قرار دهیم جلوگیری از هرگونه قطع ارتباط با مشتریانی که در طول سال‌ها با مشقت فراوان به باشگاه مشتریان خود افزوده بودیم است با کمک سیستم CRM، ارتباط تلفنی مدیران ارشد با تک‌تک مشتریان وفادار سازمان، ارسال نامه، هدایا و... با هدف همدلی، وفاق و حفظ مجدد آنان.

1399/03/17 18:54:22
3 نفر پسندیده اند
محمد کریمی پور _ کارشناس _ کارشناس سئو _ حرفه پلاس

با توجه به بحران به وجود آمده و رعایت فاصله گذاری اجتماعی یکی از راهکارهای قابل اجرا، استفاده از فضای دیجیتال و ابزارهای کمکی در فضای آنلاین است که به کمک آن می توان محصولات را معرفیکرد و در نهایت به فروش رساند

1399/03/17 18:52:43
2 نفر پسندیده اند