1. حرفه پلاس
  2. دوره مدیریت برند و تبلیغات حرفه پلاس
  3. مدیریت ارتباطات یکپارچه بازاریابی و برند

فایل های مدیریت ارتباطات یکپارچه بازاریابی و برند

چرا IMC play

چرا IMC

00:08:32
تاریخچه IMC play

تاریخچه IMC

00:15:07
IMC چیست play

IMC چیست

00:12:01
ابزارهای IMC play

ابزارهای IMC

00:27:41
طرح ریزی IMC play

طرح ریزی IMC

00:20:05
خرید دوره
قيمت پکیج :5,700,000 تومان

موجودی کیف پول :0

شماره همراه صحیح و در دسترس خود را وارد نمایید

   

در صورتیکه کد تخفیف دارید وارد نمایید

درگاه پرداخت بانک را انتخاب نمایید


خرید دوره

ارتباطات یکپارچه بازاریابی یا IMC به معنای هماهنگ کردن همه‌ی عناصر بازاریابی از قبیل تبلیغات، روابط عمومی، ترویج فروش، فروش شخصی و شبکه های اجتماعی با یکدیگر است به گونه ای که با یکدیگر هم سو باشند.

این درس توسط میثم شفیعی از اساتید مدرسه کسب و کار ماهان در فضای استودیویی و با فیلم برداری و تدوین حرفه ای ارائه شده است. 


 
  1. سلام ممنون از زحمات شما این دوره ارائه شده دوره مدیر برند و تبلیغات هست اما متاسفانه در خصوص تبلیغات و برند هیچکدام از اساتید دوره در خصوص این دو موضوع جزوه ارائه نکردن لطفا یک جزوه کامل در خصوص این دوره ارائه فرمایید

    پاسخ : سلام وقت بخیر جزوه ها در سایت قرار گرفته است.
سوال بپرسید
سوالات تبلیغات یکپارچه بازاریابی IMC
جهت استفاده از این امکان باید پکیج را خریداری نمایید .
جهت مشاهده جزوات باید پکیج را خریداری نمایید .خرید پکیج
جهت شرکت در فرم نظرسنجی استاد باید ابتدا محصول را خریداری کرده باشید و وارد حساب کاربری خود شوید .خرید پکیج