نظریه های بازاریابی و برند

فایل ها
00:04:45
مفاهیم بازاریابی
00:11:03
نظریه های پایه
00:15:41
مفاهیم پایه برندسازی
00:16:19
تکامل در بازاریابی و برند
00:23:24
پارادایم شیفت در دیجیتال مارکتینگ
00:09:52
مفاهیم هویت برند
00:22:19
شخصیت برند
00:31:04
سطوح مختلف برندسازی
00:24:45
مدل های ارزش ویژه
00:12:32
جایگاه سازی
00:15:24
مراحل اجرایی یک کمپین
00:15:51
قيمت پکیج : 3,000,000 تومان
موجودی کیف پول : 0

شماره همراه صحیح و در دسترس خود را وارد نمایید

   

در صورتیکه کد تخفیف دارید وارد نمایید


درگاه پرداخت بانک را انتخاب نمایید



خرید دوره

در این درس ابتدا با مفاهیم بازاریابی،نظریه های پایه و مفاهیم پایه برند سازی آشنا می شوید در ادامه به  بررسی روند تکامل بازاریابی و برند و پارادایم شیفت در دیجیتال مارکتینگ می پردازیم سپس مفاهیم هویت برند،شخصیت برند و سطوح مختلف برند سازی را می آموزید و در نهایت سطوح مختلف برند سازی،مدل های ارزش ویژه،جایگاه سازی و مدل مدیریت برند را فرا می گیرید.

این درس توسط حامد ابقا از اساتید مدرسه کسب و کار ماهان در فضای استودیویی و با فیلم برداری و تدوین حرفه ای تولید شده است.

دانلود جزوه

فرم نظرسنجی فرم نظرسنجی استاد

سوال بپرسید
آزمون نظریه های بازاریابی و برند
جهت استفاده از این امکان باید پکیج را خریداری نمایید .