طراحی کمپین های تبلیغاتی

فایل ها
00:00:55
تعریف و کارکرد و اهمیت و جایگاه تبلیغات
00:05:27
معرفی مدل 5M
00:02:38
mission
00:16:38
Money
00:05:55
Message
00:19:24
Media
00:19:12
measurement
00:02:44
IMCجمع بندی
00:03:26
تمرین
00:01:57
قيمت پکیج : 4,000,000 تومان
موجودی کیف پول : 0

شماره همراه صحیح و در دسترس خود را وارد نمایید

   

در صورتیکه کد تخفیف دارید وارد نمایید


درگاه پرداخت بانک را انتخاب نمایید



خرید دوره

در این درس ابتدا  شما با تعریف ،کارکرد و جایگاه تبلیغات آشنا می شوید و سپس به معرفی مدل 5m می پردازیم و هر یک از اجزاء آن را به تفضیل شرح می دهیم(misson,money,message,media,measurement) و سپس مراحل اجرای یک کمپین تبلیغاتی را می آموزیم  و در نهایت  به جمع بندی IMC می پردازیم.

این درس توسط صفا صیرفی از اساتید مدرسه کسب و کار ماهان در فضای استودیویی و با فیلم برداری و تدوین حرفه ای تولید شده است.

 
سوال بپرسید
سوالات کمپین های تبلیغاتی
جهت استفاده از این امکان باید پکیج را خریداری نمایید .
جهت شرکت در فرم نظرسنجی استاد باید ابتدا محصول را خریداری کرده باشید و وارد حساب کاربری خود شوید .