مدیریت برند

فایل ها
00:01:24
چرا باید برند بسازیم؟
00:07:26
تعریف برند
00:28:57
تحقیقات بازاریابی
00:03:32
کوه یخ
00:01:22
skoda مطالعات موردی
00:05:40
مدل رزرو نانس کلر
00:11:05
مظالعات موردی رایتل
00:08:05
مطالعه موردی آپارات
00:09:39
allways مطالعه موردی
00:08:08
مطالعات موردی چارخونه
00:05:26
مطالعات موردی کالزبرگ
00:06:27
مطالعات موردی دیلی ساکس
00:02:28
جمع بندی
00:00:47
قيمت پکیج : 4,000,000 تومان
موجودی کیف پول : 0

شماره همراه صحیح و در دسترس خود را وارد نمایید

   

در صورتیکه کد تخفیف دارید وارد نمایید


درگاه پرداخت بانک را انتخاب نمایید



خرید دوره

در این درس ابتدا در پی پاسخ به این سوال که چرا باید برند بسازیم بر می آییم سپس با تعریف برند و تحقیقات بازاریابی آشنا می شویم در ادامه به مفهوم کوه یخ  و مدل رزونانس کلر می پردازیم و در نهایت به مطالعات موردی SKODA، آپارات،Rightel،چارخونه و always می پردازیم.

این درس توسط رضا مهدوی از اساتید مدرسه کسب و کار ماهان در فضای استودیویی و با فیلم برداری و تدوین حرفه ای تولید شده است.

 
  1. سلام در جایی از درس فرمودین ما در ایران برند نداریم ، اگر برند نیست در واقع چه نامی یا در چه مرحله ای هستند؟

    پاسخ : با سلام منظور استاد در اینجا این مساله بوده که برندهای ایرانی از اصول برندسازی استفاده نکرده و باید به صورت جدی در خصوص اصول برندسازی استفاده نمایند.
  2. سلام در بخش چارچوبهای استراتژی برند بیانیه جایگاه برند رو درست متوجه نشدم چیه یعنی خصیصه ش دقیقا چیه در 2 دقیقه گفتن چی؟

    پاسخ : سلام دوست عزیز،، بیانیه جایگاه برند به مجموعه ای از فعالیت های برند گفته میشود که منجر به کسب جایگاهی مشخص در ذهن مخاطبین بازار هدف برای برند و محصولاتش شود. به عبارتی دیگر جایگاه برند یا موقعیت برند (موضع برند) مشخص می کند که چگونه یک برند از سایر رقبایش متفاوت است و چگونه و یا در چه جایگاهی در ذهن مخاطب قرار خواهد گرفت.
سوال بپرسید
مدیریت برند
جهت استفاده از این امکان باید پکیج را خریداری نمایید .
جهت شرکت در فرم نظرسنجی استاد باید ابتدا محصول را خریداری کرده باشید و وارد حساب کاربری خود شوید .