تحقیقات بازار

فایل ها
تعاریف اولیه و مزایای تحقیقات بازار
00:15:00
تعریف مسئله
00:14:39
شناخت کلیات روش های کمی ، کیفی و ترکیبی بخش اول (رویکرد)
00:21:31
روش های کمی ، کیفی و ترکیبی
00:21:13
اجرا و توانایی آنالیز روش های کیفی
00:14:00
نحوه اعتبار بخشی به مطالعات_طراحی مطالعه پایلوت
00:17:06
معرفی نرم افزار های آنالیز داده
00:07:13
نمونه گیری بخش اول
00:23:24
نمونه گیری بخش دوم
00:08:25
قيمت پکیج : 4,000,000 تومان
موجودی کیف پول : 0

شماره همراه صحیح و در دسترس خود را وارد نمایید

   

در صورتیکه کد تخفیف دارید وارد نمایید


درگاه پرداخت بانک را انتخاب نمایید



خرید دوره

در این درس شما در ابتدا با تعاریف اولیه و مزایای تحقیقات بازار آشنا می شوید در ادامه تعریف مساله،شناخت کلیات روش های کمی،کیفی و ترکیبی و نحوه اعتبار بخشی به مطالعات طراحی پایلوت را فرا می گیرید و در انتها به معرفی نرم افزارهای آنالیز داده و نمونه گیری و روش های آن می پردازیم.

این درس توسط حامد بختیاری از اساتید مدرسه کسب و کار ماهان در فضای استودیویی و با فیلم برداری و تدوین حرفه ای ارائه شده است.


 
  1. سلام و وقت بخیر. اکثر روش‌های مطرح شده برای روش‌های فنون فرافکن مربوط به مدل b2c بود. لطفا روش‌های غیر مستقیم برای b2b و منابع بیشتر برای مطالعه هم معرفی بفرمایید.

    پاسخ : سلام همراه گرامی تحقیقات فرافکنی برای اندازه گیری استفاده نمی شود(مثل تحقیقات میدانی) اما به منظور پی بردن به احساسات،باورها، نگرش ها و انگیزه هایی که برای بسیاری از مصرف کنندگان بیان آن دشوار است، مفید است.روش های فرافکنی به پژوهشگر کمک می کند تا به گونه ای که افراد احساس ناراحتی نکنند به دنیای شخصی آنها وارد شده و به کشف دیدگاه های درونی آنها بپردازد.و تقسیم بندی این فنون به b2b و b2c صحیح نیست. میتوانید از کتاب تحقیقات بازار در عمل آقای پل ان هیگ یا کتاب تحقیقات بازاریابی صنعتی آقای روت مک نیل استفاده کنید
سوال بپرسید
سوالات تحقیقات بازار
جهت استفاده از این امکان باید پکیج را خریداری نمایید .
جهت شرکت در فرم نظرسنجی استاد باید ابتدا محصول را خریداری کرده باشید و وارد حساب کاربری خود شوید .