رابطه بازاریابی و فروش
00:07:13
سودسازی در کسب و کار
00:10:39
بازاریابی مستقیم
00:11:24
ابزارهای دیجیتال
00:10:18
نقاط لذت و درد مشتری
00:09:58
انواع سرنخ در فروش
00:05:47
اعتمادسازی در فروش
00:15:32
حفظ و نگهداشت مشتری
00:20:55
مدل های سفر مشتری
00:12:56
جهت خرید دوره روی لینک زیر کلیک نمایید .
خرید دوره
برای اینکه مشتری به مرحله خرید و پس از خرید برسد باید سفری را با ما طی کند. گام به گام مراحلی را طی خواهد کرد و ما نیز باید در کسب و کار خود، این مراحل را شناخته، طراحی و پیادهسازی کنیم. در این درس، سفر مشتری، نحوه شکلگیری سفر مشتری، سودسازی در کسب و کار، پارامترهای بخش بندی بازار، ابزارهای شناخت پرسونای مخاطب، ابزارهای دیجیتال و نسبتهای انتظار و تجربه مشتری بررسی و توضیح داده خواهد شد.
آزمون اصول بازاریابی و فروش | فنی و حرفه ای
|
جهت استفاده از این امکان باید پکیج را خریداری نمایید .
|
جهت ثبت تمرین باید پکیج را خریداری نمایید
خرید پکیج
جهت مشاهده جزوات باید پکیج را خریداری نمایید .خرید پکیج