سازماندهی فروش

فایل ها
00:01:16
00:02:19
پیش بینی فروش و هدف گزاری فروش
00:12:30
انواع ساختارهای سازمانی فروش
00:08:56
ساختار بر مبنای محصول و بازار
00:25:27
ساختار بر مبنای فرایند
00:06:40
تیم سازی
00:16:03
قيمت پکیج : 4,000,000 تومان
موجودی کیف پول : 0

شماره همراه صحیح و در دسترس خود را وارد نمایید

   

در صورتیکه کد تخفیف دارید وارد نمایید


درگاه پرداخت بانک را انتخاب نمایید



خرید دوره

در این درس به پیش بینی فروش و هدف گذاری فروش می پردازیم، سپس با انواع ساختارهای سازمانی در فروش آشنا خواهید شد.

این درس توسط نادر غریب نواز از اساتید مدرسه کسب و کار  ماهان در فضای استودیویی و با فیلم برداری و تدوین حرفه ای تولید شده است.

پیش بینی فروش و هدف گزاری فروش
00:12:30
انواع ساختارهای سازمانی فروش

دانلود جزوه دانلود جزوه سازماندهی فروش

فرم نظرسنجیفرم نظرسنجی استاد



 
  1. سلام استاد گرامی با اینکه امکان پرسش گذاشتن اما من برای هیچکدوم از سوالهایم تاکنون جوابی دریافت نکردم سوالی که امید دارم جوابش رو بفرمایید اینه که فرمودین در شرکت‌های تجهیزات پزشکی روش براساس بازار مناسب‌تر هست از طرفی تاکید بر تیم سازی دارید در هر مدل و اساسی، لطفا راهنمایی کنید در شرکتی که کلا 4 کارشناس فروش داره چطور میتونم هم بر اساس بازار کارشناس تعیین کنم و هم تیم بسازم، مثلا بازار آزمایشگاهها رو بدم به یه کارشناس و سه بازار دیگه به کارشناسان دیگه، چطور میتونم تیم بسازم در بازار آزمایشگاهها که یک نفر تماس بگیره یک نفر جلسات تمام کننده رو بره و...

    پاسخ : با سلام هر کدام از کارشناسان باید زیر گروه داشته باشن و به صورت سرپرست اون بازار بهشون نگریسه بشه و طبعا تیم سازی افقی هول هر محور انجام بگیرد.
  2. سلام و احترام خدمت شما استاد گرامی لطفا بفرمایید در شرکت کوچیک واردات تجهیزات پزشکی با یک مدیر فروش و 4 کارشناس چگونه می‌توان ساختار بر مبنای بازار به گونه ای که هر کارشناس روی بازار خاصی مشرف شود انجام داد و در عین حال تیم سازی کرد؟

    پاسخ : با سلام وقتتون بخیر باید ساختیار سازمان خود را بر اساس مدل بازار تنظیم کنید.
سوال بپرسید
آزمون سازماندهی فروش
جهت استفاده از این امکان باید پکیج را خریداری نمایید .