ابزار های مارکتینگ

فایل ها
00:01:14
روش انتخاب ابزارهای مناسب مارکتینگ بخش 1
00:21:48
روش انتخاب ابزارهای مناسب مارکتینگ بخش 2
00:11:20
ابزارهای مارکتینگ آفلاین
00:21:24
ابزارهای مارکتینگ آنلاین
00:25:27
پیاده سازی ابزار های مارکتینگ آنلاین
00:13:37
جمع بندی
00:06:59
قيمت پکیج : 4,000,000 تومان
موجودی کیف پول : 0

شماره همراه صحیح و در دسترس خود را وارد نمایید

   

در صورتیکه کد تخفیف دارید وارد نمایید


درگاه پرداخت بانک را انتخاب نمایید



خرید دوره

در این درس شما ابتدا با روش های مناسب انتخاب ابزار مارکتینگ آشنا می شوید سپس به شناسایی و تعریف ابزارهای مارکتینگ آنلاین و آفلاین می پردازیم و در نهایت پیاده سازی ابزارهای مارکتینگ را فرا می گیرید.

این درس توسط علی ناصر حجتی از اساتید مدرسه کسب و کار ماهان در فضای استودیویی و با فیلم برداری و تدوین حرفه ای تولید شده است.

 
  1. سلام و احترام بهترین مسیر و ابزار در کسب و کاری مانند: وارد کننده تجهیزات بانکی که کشتری خاص دارند چی میتونه باشه ممنونم اگر راهنمایی بفرمایید

    پاسخ : با سلام وقتتون بخیر در دوره برندو تبلیغات این مبحث به طور کامل جامع توضیح داده شده است.
  2. با سلام و احترام بهترین راه تبلیغات برای مثال شرکت وارد کننده تجهیزات الکترنیکی بانک، که مشتری خاص خودش رو داره چی میتونه باشه؟

    پاسخ : با سلام وقتتون بخیر در دور برند و تبلیغات توضیحات جامع درباره این مبحث داده شدهاست.
  3. با سلام لطفا منابع و ابزارهای مناسب برای بیزینس های b2b رو معرفی بفرمایید.

    پاسخ : سلام همراه گرامی اکثر ابزارهای مورد استفاده در b2c در b2b هم کاربرد دارند،ولیکن نحوه کاربردشان متفاوت است. به عنوان مثال ابزار ایمیل مارکتینگ در b2bاستفاده گسترده تر و بهینه تری نسبت به b2c دارد. لطف کنید و جزییات بیشتری از مشکلتون را بفرمایید تا بهتر بتوانیم راهنماییتون کنیم.
سوال بپرسید
سوالات ابزارهای مارکتینگ
جهت استفاده از این امکان باید پکیج را خریداری نمایید .
جهت شرکت در فرم نظرسنجی استاد باید ابتدا محصول را خریداری کرده باشید و وارد حساب کاربری خود شوید .