فایل های اصول مارکتینگ

مارکتینگ چیست ؟ play

مارکتینگ چیست ؟

00:03:45
نقش مارکتینگ در سازمان play

نقش مارکتینگ در سازمان

00:15:06
تفاوت مارکتینگ و فروش play

تفاوت مارکتینگ و فروش

00:13:27
عصر های مارکتینگ play

عصر های مارکتینگ

00:40:06
مولفه زیربنای مارکتینگ play

مولفه زیربنای مارکتینگ

00:23:09
فرایند اجرایی مارکتینگ در سازمان play

فرایند اجرایی مارکتینگ در سازمان

00:51:38
stp play

stp

00:12:30
آمیخته بازاریابی play

آمیخته بازاریابی

00:18:23
خرید دوره
قيمت پکیج :4,000,000 تومان

موجودی کیف پول :0

شماره همراه صحیح و در دسترس خود را وارد نمایید

   

در صورتیکه کد تخفیف دارید وارد نمایید

درگاه پرداخت بانک را انتخاب نمایید



خرید دوره

در این درس شما ابتدا با مفهوم مارکتینگ آشنا می شوید سپس به بررسی تفاوت مارکتینگ و فروش می پردازیم  در ادامه به بررسی عصر های مارکتینگ و مولفه زیربنای مارکتینگ می پردازیم و در نهایت فرآیند اجرایی مارکتینگ در سازمان را فرا می گیرید.

این درس توسط احمد نظری مهرابی از اساتید مدرسه کسب و کار ماهان در فضای استودیویی و با فیلم برداری و تدوین حرفه ای ارائه شده است.

 
  1. ایا تمرین ها به صورت انتخاب فقط یک مورد است ؟ و بایددر کادر پایین ان نوشته شود ؟

    پاسخ : سلام و احترام سوال تکراری ست و پاسخ ان داده شده است. موفق باشید
  2. ایا تمرین ها به صورت انتخاب فقط یک مورد است ؟ و بایددر کادر پایین ان نوشته شود ؟

    پاسخ : سلام و احترام در صورت امکان اگر بتوانید مدل های مختلف را باهم مقایسه کنید،و متناسب با صنعت خود با ذکر دلیل انتخاب خود را مشخص کنید. در ارزیابی تیم فروش معیار های دقیق و کمی مشخص نمایید. موفق باشید فروتن
  3. با درود با توجه به توضیحات دکتر در مورد بازار بازارداری ۳ و بازارسازی۲ و بازاریابی ۱ و فرمولهای گمشده موفقیت فی مابین موارد ۱۲۳ برای رهبر بازار شدن بهتر است ما تمرکز بیشتر روی کدام گزینه داشته باشیم؟؟

    پاسخ : سلام همراه گرامی رهبران بازار همواره در پی آنند که در مقام اول بمانند. آنها برای تأمین این خواسته باید در راستای تحقق سه هدف، سخت بکوشند. نخست باید بکوشند در بازار، حجم تقاضای کل را افزایش دهند.(بازار سازی)دوم، باید با عملیات تهاجمی و تدافعی از سهم بازار فعلی خود، قویا حفاظت کنند(بازارداری). و سوم، حتی در صورت ثابت بودن حجم تقاضای بازار، بکوشند سهم بازار خود را افزایش دهند(بازاریابی).پس باید به هر 3 گزینه توجه داشته باشید
سوال بپرسید
آزمون درس اصول مارکتینگ
جهت استفاده از این امکان باید پکیج را خریداری نمایید .
جهت مشاهده جزوات باید پکیج را خریداری نمایید .خرید پکیج
جهت شرکت در فرم نظرسنجی استاد باید ابتدا محصول را خریداری کرده باشید و وارد حساب کاربری خود شوید .خرید پکیج