اصول مارکتینگ

فایل ها
مارکتینگ چیست ؟
00:03:00
نقش مارکتینگ در سازمان
00:15:06
تفاوت مارکتینگ و فروش
00:13:27
عصر های مارکتینگ
00:40:06
مولفه زیربنای مارکتینگ
00:23:09
فرایند اجرایی مارکتینگ در سازمان
00:51:38
stp
00:12:30
آمیخته بازاریابی
00:18:23
قيمت پکیج : 4,000,000 تومان
موجودی کیف پول : 0

شماره همراه صحیح و در دسترس خود را وارد نمایید

   

در صورتیکه کد تخفیف دارید وارد نمایید


درگاه پرداخت بانک را انتخاب نمایید



خرید دوره

در این درس شما ابتدا با مفهوم مارکتینگ آشنا می شوید سپس به بررسی تفاوت مارکتینگ و فروش می پردازیم  در ادامه به بررسی عصر های مارکتینگ و مولفه زیربنای مارکتینگ می پردازیم و در نهایت فرآیند اجرایی مارکتینگ در سازمان را فرا می گیرید.

این درس توسط احمد نظری مهرابی از اساتید مدرسه کسب و کار ماهان در فضای استودیویی و با فیلم برداری و تدوین حرفه ای ارائه شده است.

دانلود جزوه دانلود جزوه اصول بازاریابی

فرم نظرسنجی فرم نظرسنجی استاد

  1. با درود با توجه به توضیحات دکتر در مورد بازار بازارداری ۳ و بازارسازی۲ و بازاریابی ۱ و فرمولهای گمشده موفقیت فی مابین موارد ۱۲۳ برای رهبر بازار شدن بهتر است ما تمرکز بیشتر روی کدام گزینه داشته باشیم؟؟

    پاسخ : سلام همراه گرامی رهبران بازار همواره در پی آنند که در مقام اول بمانند. آنها برای تأمین این خواسته باید در راستای تحقق سه هدف، سخت بکوشند. نخست باید بکوشند در بازار، حجم تقاضای کل را افزایش دهند.(بازار سازی)دوم، باید با عملیات تهاجمی و تدافعی از سهم بازار فعلی خود، قویا حفاظت کنند(بازارداری). و سوم، حتی در صورت ثابت بودن حجم تقاضای بازار، بکوشند سهم بازار خود را افزایش دهند(بازاریابی).پس باید به هر 3 گزینه توجه داشته باشید
سوال بپرسید
آزمون درس اصول مارکتینگ
جهت استفاده از این امکان باید پکیج را خریداری نمایید .