فایل های مارکتینگ

معرفی استاد play

معرفی استاد

00:01:45
فهرست play

فهرست

00:01:26
مارکتینگ play

مارکتینگ

00:08:13
سفر مشتری play

سفر مشتری

00:08:43
سرنخ های فروش play

سرنخ های فروش

00:12:19
ابزارهای متقاعدسازی play

ابزارهای متقاعدسازی

00:11:48
فرصت های خرید play

فرصت های خرید

00:15:04
ابزارهای سرنخ سازی play

ابزارهای سرنخ سازی

00:17:07
خرید play

خرید

00:07:38
حفظ و نگهداشت مشتری play

حفظ و نگهداشت مشتری

00:06:44
خرید دوره
جهت خرید دوره روی لینک زیر کلیک نمایید .

خرید دوره

در این درس شما در ابتدا با مارکتینگ و مفهوم آن آشنا خواهید شد و سپس سفر مشتری در فروش،  شناخت پرسونای مشتری و سرنخ ها، ابزارهای سرنخ سازی،  فرصت های خرید، ابزارهای متقاعدسازی مشتریان، اعتمادسازی و سطوح اعتمادسازی مشتری، حفظ و نگهداشت مشتری را فرا می گیرید.

سوال بپرسید
آزمون مارکتینگ | بیمه آسیا
جهت استفاده از این امکان باید پکیج را خریداری نمایید .
جهت مشاهده جزوات باید پکیج را خریداری نمایید .خرید پکیج
دانشپذیر گرامی

با تشکر از حسن انتخاب شما، خواهشمند است پس از گذراندن سرفصل ها در نظرسنجی شرکت کرده و ما را در بهبود محتوای آموزشی یاری نمایید.

نحوه ارائه استاد را چگونه ارزیابی می کنید
کیفیت مطالب آموزشی استاد را چگونه ارزیابی می کنید
جامع بودن و مکفی بودن سرفصل ها را به چه صورت ارزیابی می کنید
ارزیابی شما از متناسب بودن محتوای درس برای ورود به بازار کار چگونه است
به روز بودن محتوای دوره را چگونه ارزیابی می کنید
و در آخر به جذابیت مفاهیم ارائه شده در این درس چه امتیازی می دهید
captcha
جهت شرکت در فرم نظرسنجی استاد باید ابتدا محصول را خریداری کرده باشید و وارد حساب کاربری خود شوید .خرید پکیج