اصول بازاریابی

فایل ها
مقدمه
00:01:39
مارکتینگ چیست
00:03:13
نقش مارکتینگ در سازمان
00:15:25
تفاوت مارکتینگ و فروش
00:13:03
عصرهای مارکتینگ
00:41:01
معرفی زیربنای مارکتینگ
00:22:45
فرایند اجرایی مارکتینگ در سازمان
00:52:10
STP
00:12:09
آمیخته بازاریابی
00:17:55
قيمت پکیج : 4,000,000 تومان
موجودی کیف پول : 0

شماره همراه صحیح و در دسترس خود را وارد نمایید

   

در صورتیکه کد تخفیف دارید وارد نمایید


درگاه پرداخت بانک را انتخاب نمایید



خرید دوره

 در این درس شما ابتدا با مفهوم مارکتینگ آشنا می شوید سپس به بررسی تفاوت مارکتینگ و فروش می پردازیم  در ادامه به بررسی عصر های مارکتینگ و مولفه زیربنای مارکتینگ می پردازیم و در نهایت فرآیند اجرایی مارکتینگ در سازمان را فرا می گیرید.

این درس توسط احمد نظری مهرابی از اساتید مدرسه کسب و کار ماهان در فضای استودیویی و با فیلم برداری و تدوین حرفه ای ارائه شده است.

دانلود جزوه  دانلود جزوه اصول بازاریابی

فرم نظرسنجی فرم نظرسنجی استاد

  1. سلام. آیا ترتیب مطالعه مفاهیم بر اساس ترتیبی است که در دوره ها ذکر شده یا بهتره با ترتیب دیگری انجام شود؟ سپاس.

    پاسخ : با سلام و درود پیشنهاد می گردد سرفصل دروس و دوره بر اساس ترتیبی که در سایت مشاهده می فرمایید مطالعه نمایید.
سوال بپرسید
آزمون درس اصول مارکتینگ
جهت استفاده از این امکان باید پکیج را خریداری نمایید .