فایل های اصول بازاریابی

مقدمه play

مقدمه

00:01:39
مارکتینگ چیست play

مارکتینگ چیست

00:03:13
نقش مارکتینگ در سازمان play

نقش مارکتینگ در سازمان

00:15:25
تفاوت مارکتینگ و فروش play

تفاوت مارکتینگ و فروش

00:13:03
عصرهای مارکتینگ play

عصرهای مارکتینگ

00:41:01
معرفی زیربنای مارکتینگ play

معرفی زیربنای مارکتینگ

00:22:45
فرایند اجرایی مارکتینگ در سازمان play

فرایند اجرایی مارکتینگ در سازمان

00:52:10
STP play

STP

00:12:09
آمیخته بازاریابی play

آمیخته بازاریابی

00:17:55
خرید دوره
قيمت پکیج :4,000,000 تومان

موجودی کیف پول :0

شماره همراه صحیح و در دسترس خود را وارد نمایید

   

در صورتیکه کد تخفیف دارید وارد نمایید

درگاه پرداخت بانک را انتخاب نمایید



خرید دوره

 در این درس شما ابتدا با مفهوم مارکتینگ آشنا می شوید سپس به بررسی تفاوت مارکتینگ و فروش می پردازیم  در ادامه به بررسی عصر های مارکتینگ و مولفه زیربنای مارکتینگ می پردازیم و در نهایت فرآیند اجرایی مارکتینگ در سازمان را فرا می گیرید.

این درس توسط احمد نظری مهرابی از اساتید مدرسه کسب و کار ماهان در فضای استودیویی و با فیلم برداری و تدوین حرفه ای ارائه شده است.

دانلود جزوه  دانلود جزوه اصول بازاریابی

فرم نظرسنجی فرم نظرسنجی استاد

  1. سلام. آیا ترتیب مطالعه مفاهیم بر اساس ترتیبی است که در دوره ها ذکر شده یا بهتره با ترتیب دیگری انجام شود؟ سپاس.

    پاسخ : با سلام و درود پیشنهاد می گردد سرفصل دروس و دوره بر اساس ترتیبی که در سایت مشاهده می فرمایید مطالعه نمایید.
سوال بپرسید
آزمون درس اصول مارکتینگ
جهت استفاده از این امکان باید پکیج را خریداری نمایید .
جهت مشاهده جزوات باید پکیج را خریداری نمایید .خرید پکیج
جهت شرکت در فرم نظرسنجی استاد باید ابتدا محصول را خریداری کرده باشید و وارد حساب کاربری خود شوید .خرید پکیج