فایل های تبلیغات کلیکی

معرفی انواع کمپین تبلیغاتی و کاربرد آنها - ساخت کمپین و افزودن محتوا play

معرفی انواع کمپین تبلیغاتی و کاربرد آنها - ساخت کمپین و افزودن محتوا

00:14:09
شاخص های کلیدی عملکرد در سنجش بازدهی تبلیغات play

شاخص های کلیدی عملکرد در سنجش بازدهی تبلیغات

00:16:57
خرید دوره
قيمت پکیج :8,800,000 تومان
حداقل پرداخت : 4,400,000 تومان

موجودی کیف پول :0

در صورتیکه کد تخفیف دارید وارد نمایید



در این درس به معرفی انواع کمپین های تبلیغاتی و کاربرد هر کدام خواهیم پرداخت و با شاخص های کلیدی عملکرد در سنجش بازدهی تبلیغات آشنا خواهید شد.
این درس توسط استاد حامد زمانی در فضای استودیویی و با فیلم برداری و تدوین حرفه ای ارائه شده است. 

 
  1. کمپین بنری و نوتیفیکیشن از لحاظ افزایش آگاهی از برند مثل هم هستن یا حداقل اینجوری داخل جزوه اومده پس کدام گزینه داخل آزمون درست میتونه باشه؟ البته من روی کمپین بنری بیشتر نظرمه

    پاسخ : کمپین بنری و نوتیفیکیشن دو نوع تاکتیک بازاریابی دیجیتالی هستند که می‌توانند برای افزایش آگاهی از برند مؤثر باشند. اگرچه هر دو می‌توانند در افزایش دیداری برند مؤثر باشند، اما به روش‌های متفاوتی عمل می‌کنند و مزایا و معایب متفاوتی دارند. در کمپین بنری، یک تبلیغ بنر روی یک وبسایت یا اپلیکیشن موبایل قرار داده می‌شود، معمولا با هدف جلب ترافیک به صفحه فروش یا وب‌سایت. این تبلیغات می‌توانند به صورت استاتیک یا متحرک باشند و در اندازه و فرمت‌های مختلفی نمایش داده شوند. کمپین بنری معمولا برای رسیدن به یک جمعیت گسترده و مخاطبانی با ویژگی‌ها، علایق یا رفتارهای خاص هدف قرار می‌گیرند. نوتیفیکیشن به عنوان یک پیام مستقیماً به دستگاه کاربر ارسال می‌شوند، معمولاً از طریق یک اپلیکیشن موبایل. این اعلانات می‌توانند شخصی‌سازی شده و شامل متن، تصاویر یا حتی محتوای ویدئویی باشند. نوتیفیکیشن معمولاً برای جذب مخاطبان خاصی و ترغیب آنها به اقدامات خاص استفاده می‌شوند. در افزایش آگاهی از برند، هر دو کمپین بنری و نوتیفیکیشنمی‌توانند مؤثر باشند، اما هر کدام قدرت‌های متفاوتی دارند. کمپین بنری عموماً برای رسیدن به یک جمعیت گسترده است.
  2. کمپین بنری و نوتیفیکیشن از لحاظ افزایش آگاهی از برند مثل هم هستن یا حداقل اینجوری داخل جزوه اومده پس کدام گزینه داخل آزمون درست میتونه باشه؟ البته من روی کمپین بنری بیشتر نظرمه

    پاسخ : کمپین بنری و نوتیفیکیشن دو نوع تاکتیک بازاریابی دیجیتالی هستند که می‌توانند برای افزایش آگاهی از برند مؤثر باشند. اگرچه هر دو می‌توانند در افزایش دیداری برند مؤثر باشند، اما به روش‌های متفاوتی عمل می‌کنند و مزایا و معایب متفاوتی دارند. در کمپین بنری، یک تبلیغ بنر روی یک وبسایت یا اپلیکیشن موبایل قرار داده می‌شود، معمولا با هدف جلب ترافیک به صفحه فروش یا وب‌سایت. این تبلیغات می‌توانند به صورت استاتیک یا متحرک باشند و در اندازه و فرمت‌های مختلفی نمایش داده شوند. کمپین بنری معمولا برای رسیدن به یک جمعیت گسترده و مخاطبانی با ویژگی‌ها، علایق یا رفتارهای خاص هدف قرار می‌گیرند. نوتیفیکیشن به عنوان یک پیام مستقیماً به دستگاه کاربر ارسال می‌شوند، معمولاً از طریق یک اپلیکیشن موبایل. این اعلانات می‌توانند شخصی‌سازی شده و شامل متن، تصاویر یا حتی محتوای ویدئویی باشند. نوتیفیکیشن معمولاً برای جذب مخاطبان خاصی و ترغیب آنها به اقدامات خاص استفاده می‌شوند. در افزایش آگاهی از برند، هر دو کمپین بنری و نوتیفیکیشنمی‌توانند مؤثر باشند، اما هر کدام قدرت‌های متفاوتی دارند. کمپین بنری عموماً برای رسیدن به یک جمعیت گسترده است.
سوال بپرسید
سوالات تبلیغات کلیکی
جهت استفاده از این امکان باید پکیج را خریداری نمایید .
جهت مشاهده جزوات باید پکیج را خریداری نمایید .خرید پکیج
جهت شرکت در فرم نظرسنجی استاد باید ابتدا محصول را خریداری کرده باشید و وارد حساب کاربری خود شوید .خرید پکیج