فایل های دیجیتال مارکتینگ

معرفی درس و سیلابس play

معرفی درس و سیلابس

00:02:38
تعاریف اولیه دیجیتال مارکتینگ play

تعاریف اولیه دیجیتال مارکتینگ

00:23:10
ابزارهای مقدماتی در دیجیتال مارکتینگ play

ابزارهای مقدماتی در دیجیتال مارکتینگ

00:17:10
شبکه های اجتماعی play

شبکه های اجتماعی

00:20:57
درگاه های ارتباطی برند در فضای دیجیتال play

درگاه های ارتباطی برند در فضای دیجیتال

00:23:06
ابزار های حرفه ای دیجیتال مارکتینگ play

ابزار های حرفه ای دیجیتال مارکتینگ

00:22:06
تبلیغات کلیکی و SEO مارکتینگ play

تبلیغات کلیکی و SEO مارکتینگ

00:05:40
مطالب تکمیلی 1 play

مطالب تکمیلی 1

00:12:43
خرید دوره
قيمت پکیج :5,500,000 تومان

موجودی کیف پول :0

شماره همراه صحیح و در دسترس خود را وارد نمایید

   

در صورتیکه کد تخفیف دارید وارد نمایید

درگاه پرداخت بانک را انتخاب نمایید



خرید دوره

در درس دیجیتال مارکتینگ شما با مفاهیم ابتدایی دیجیتال مارکتینگ و ابزارهای مقدماتی در دیجیتال مارکتینگ و کاربردهای آن آشنا می شوید. سپس نکات مهمی در رابطه با شبکه های اجتماعی و تاثیر آن بر روی دیجیتال مارکتینگ آشنا می شود. سپس در خصوص برندینگ در دیجیتال مارکتینگ آشنا می شود و ابزارهای حرفه ای در فضای دیجیتال را خواهید آموخت. نکات مهمی در رابطه با تبلیغات کلیکی و استفاده از سئو در دیجیتال مارکتینگ خواهید آموخت و در نهایت مطالب تکمیلی را در خصوص این درس فرا خواهید گرفت.

این درس توسط جناب آقای دکتر علی ناصرحجتی از مدرسین مدرسه کسب و کار ماهان ارائه شده است.

 
  1. متاسفانه بسیارکیفیت مطالب پایین بود برای مدیرعامل فهم ودانش استفاده ازابزاربسیارکاربردی است شما سعی کردید با کلی گویی مسیر رو منحرف ویا شاید ترغیب به خرید مجصول بعدی کنید که این کارصحیح نیست اصلا کاربردی نبود

    پاسخ : سلام همراه گرامی طبیعتا لزومی ندارد که در دوره مدیر عاملی وارد جزییات دیجیتال مارکتینگ شویم و مطالب بیان شده در حوزه دیجیتال مارکتینگ در این دوره در حد آشنایی با سرفصل ها و فرآیند ها و مزیت های DM است و جزییات و استفاده از ابزارها در زمره وظایف تخصصی مدیر دیجیتال مارکتینگ قرار می گیرند که در دوره مدیر دیجیتال مارکتینگ حرفه پلاس به تفصیل به آن پرداخته ایم با تشکر از همراهی شما
  2. سلام چرا مطالب این دری بصورت ناقص مطرح شده درعنوان صحبت تبلیغات سیو وکلیکی اما هیچ مطلببی دراین حوزه بیان نشده

    پاسخ : سلام همراه گرامی در دوره مدیر عاملی با توجه به گستردگی موضوعات مورد نیاز مدیر عامل و ضریب اهمیت این مباحث،،در حوزه دیجیتال مارکتینگ هدف آشنایی حداقلی با دیجیتال مارکتینگ و معرفی اجمالی این حوزه و اصطلاحات آن است و توضیحات جامع و کامل این مباحث در دوره مدیر دیجیتال مارکتینگ آورده شده است که به طور تخصصی به مقوله دیجیتال مارکتینگ می پردازد.
سوال بپرسید
سوالات دیجیتال مارکتینگ
جهت استفاده از این امکان باید پکیج را خریداری نمایید .
جهت مشاهده جزوات باید پکیج را خریداری نمایید .خرید پکیج
جهت شرکت در فرم نظرسنجی استاد باید ابتدا محصول را خریداری کرده باشید و وارد حساب کاربری خود شوید .خرید پکیج