اصول بازاریابی

فایل ها
مارکتینگ چیست ؟
00:03:13
نقش مارکتینگ در سازمان
00:15:25
تفاوت مارکتینگ و فروش
00:13:03
عصرهای مارکتینگ
00:41:01
مولفه زیربنای مارکتینگ
00:22:45
فرایند اجرایی مارکتینگ در سازمان
00:52:10
stp
00:12:09
آمیخته بازاریابی
00:17:55
قيمت پکیج : 5,500,000 تومان
موجودی کیف پول : 0

شماره همراه صحیح و در دسترس خود را وارد نمایید

   

در صورتیکه کد تخفیف دارید وارد نمایید


درگاه پرداخت بانک را انتخاب نمایید



خرید دوره

 در این درس شما ابتدا با مفهوم مارکتینگ آشنا می شوید سپس به بررسی تفاوت مارکتینگ و فروش می پردازیم  در ادامه به بررسی عصر های مارکتینگ و مولفه زیربنای مارکتینگ می پردازیم و در نهایت فرآیند اجرایی مارکتینگ در سازمان را فرا می گیرید.

این درس توسط احمد نظری مهرابی از اساتید مدرسه کسب و کار ماهان در فضای استودیویی و با فیلم برداری و تدوین حرفه ای ارائه شده است. 

دانلود جزوه اصول مارکتینگ دانلود جزوه اصول بازاریابی

فرم نظرسنجی فرم نظرسنجی استاد

  1. در قسمت اهداف مارکتینگ یکی از مولفه ها حذف رقیب یا گرفتن سهم از رقیب مستقیم بیان شد.این فقط سرفصله روشها ش رو لطفا توضیح بدید.و در قسمت 5f برای تهدید نیروی تازه وارد چه راهکاری پیشنهاد میکنید؟

    پاسخ : سلام دانش پذیر گرامی لطفا به درس استراتژی های بازاریابی و فروش مراجعه نمایید
  2. سلام وقت بخیر با توجه به توضیحاتی که در عصرهای مارکتینگ فرمودید، سایت ساز (ساخت سایت توسط کاربر بدون دانش فنی) در چه عصری قرار میگیره؟

    پاسخ : سلام همراه گرامی وقت شما هم بخیر طبیعتا تمامی فعالیت هایی که ارتباط مستقیم با مخاطب داشته باشند و بتوانند در لحظه از مخاطب بازخورد بگیرند در عصر سوشیال(اجتماعی) قرار می گیرند
سوال بپرسید
آزمون درس اصول مارکتینگ
جهت استفاده از این امکان باید پکیج را خریداری نمایید .