فایل های طراحی کمپین تبلیغاتی

تعریف و کارکرد و اهمیت و جایگاه تبلیغات play

تعریف و کارکرد و اهمیت و جایگاه تبلیغات

00:05:27
معرفی مدل 5M play

معرفی مدل 5M

00:02:38
 Mission play

Mission

00:16:38
Money play

Money

00:05:55
Message play

Message

00:16:52
media play

media

00:19:02
measurement play

measurement

00:02:44
جمع بندی IMC play

جمع بندی IMC

00:03:26
تمرین play

تمرین

00:01:57
خرید دوره
جهت خرید دوره روی لینک زیر کلیک نمایید .

خرید دوره

در این درس ابتدا  شما با تعریف ،کارکرد و جایگاه تبلیغات آشنا می شوید و سپس به معرفی مدل 5m می پردازیم و هر یک از اجزاء آن را به تفضیل شرح می دهیم(misson,money,message,media,measurement) و سپس مراحل اجرای یک کمپین تبلیغاتی را می آموزیم  و در نهایت  به جمع بندی IMC می پردازیم.

این درس توسط صفا صیرفی از اساتید مدرسه کسب و کار ماهان در فضای استودیویی و با فیلم برداری و تدوین حرفه ای تولید شده است.


 
سوال بپرسید
سوالات درس طراحی کمپین های تبلیغاتی
جهت استفاده از این امکان باید پکیج را خریداری نمایید .
جهت مشاهده جزوات باید پکیج را خریداری نمایید .خرید پکیج
جهت شرکت در فرم نظرسنجی استاد باید ابتدا محصول را خریداری کرده باشید و وارد حساب کاربری خود شوید .خرید پکیج