فایل های CRM ارتباط با مشتری

ضرورت پرداختن به مشتریان play

ضرورت پرداختن به مشتریان

00:25:34
موانع دلیل شکست play

موانع دلیل شکست

00:16:11
بخش بندی مشتریان play

بخش بندی مشتریان

00:26:50
وفاداری مشتریان play

وفاداری مشتریان

00:19:26
خرید دوره
قيمت پکیج :4,000,000 تومان

موجودی کیف پول :0

شماره همراه صحیح و در دسترس خود را وارد نمایید

   

در صورتیکه کد تخفیف دارید وارد نمایید

درگاه پرداخت بانک را انتخاب نمایید



خرید دوره

 در این درس شما ابتدا با مفهوم CRM و مشتری مداری آشنا می شوید سپس اصول CRM و اجزای موفق آن را می آموزید در ادامه با مدل RFM، فن آوری های CRM و فرآیندهای اجرایی، مشتریان و نحوه برخورد با آن ها و مشتریان شاکی آشنا می شوید.

این درس توسط نوید ملایی از اساتید مدرسه کسب و کار ماهان در فضای استودیویی و با فیلم برداری و تدوین حرفه ای ارائه شده است.

 
سوال بپرسید
سوالات مدیریت ارتباط با مشتری
جهت استفاده از این امکان باید پکیج را خریداری نمایید .
جهت مشاهده جزوات باید پکیج را خریداری نمایید .خرید پکیج
جهت شرکت در فرم نظرسنجی استاد باید ابتدا محصول را خریداری کرده باشید و وارد حساب کاربری خود شوید .خرید پکیج