استراتژی های بازاریابی و فروش

فایل ها
00:01:06
آشنایی با استراتژی های مارکتینگ
00:02:47
انواع استراتژی های هدف گذاری بازار
00:40:26
استراتژی های جایگاه یابی در بازار
00:21:24
استراتژی های رقابت
00:13:44
استراتژی های محصول
00:13:37
استراتژی های رشد
00:18:57
جمع بندی
00:06:04
قيمت پکیج : 4,000,000 تومان
موجودی کیف پول : 0

شماره همراه صحیح و در دسترس خود را وارد نمایید

   

در صورتیکه کد تخفیف دارید وارد نمایید


درگاه پرداخت بانک را انتخاب نمایید



خرید دوره

در این درس شما ابتدا با انواع استراتژی های مارکتینگ،انواع استراتژی های هدفگذاری بازار و استراتژی های جایگاه یابی در بازار آشنا می شوید در ادامه به استراتژی رقابت و استراتژی معمولی و استراتژی های رشد می پردازیم و شما کاربرد آن ها را می آموزید.

این درس توسط احمد نظری مهرابی از اساتید مدرسه کسب و کار ماهان در فضای استودیویی و با فیلم برداری و تدوین حرفه ای تولید شده است.

 
  1. در صورت امکان در مورد مفهوم پروموشن بیشتر توضیح بدهید. پروموشن چیست؟

    پاسخ : پروموشن چهارمین P آمیخته بازاریابی(4P) و به معنای فعالیت های ترویجی است.پروموشن، مفهوم بسیار گسترده‌ای است و تقریباً هر کاری برای معرفی و ترویج و فروش محصول خود انجام می‌دهید زیرمجموعه‌ی پروموشن محسوب می‌شود.برخی از زیر مجموعه های پروموشن عبارتند از:فروش شخصی،بازاریابی مستقیم،ترویج فروش(ارائه ی مشوق)،تبلیغات و روابط عمومی و حضوز در جامعه
  2. با سلام، آیا ممکن است مباحث مطرح شده در فصل اول و سوم که توسط آقای دکتر نظری محرابی تدریس شده اند، به صورت یک مدل ارائه شوند؟ چون از قسمتی به بعد دسته بندی ها گیج کننده شده و از طرف دیگر داشتن یک مدل به دانشجو در رسیدن به یک تصویر ذهنی و فهم بیشتر دسته بندی ها و جمع بندی ذهنی کمک می کند. ممنونم

    پاسخ : سلام همراه گرامی وقت شما بخیر مدل های استاندارد بازاریابی که پایه تئوریک داشته باشند، همچون مدل آمیخته بازاریابی(7p)،پیشنهاد ویژه فروش(usp)،مدل گروه مشاورین بوستون(BCG)،ماتریس آنسوف و.... هستند که در دورس مختلف دوره معرفی و شرح داده شده اند و ایجاد مدل جدید به غیر از مدل های موجود نیازمند کار پژوهشی و ثبت نتیجه آن در ژورنال های معتبر علمی بازاریابی دنیا است. متشکرم
سوال بپرسید
آزمون درس استراتژی های بازاریابی و فروش
جهت استفاده از این امکان باید پکیج را خریداری نمایید .
جهت شرکت در فرم نظرسنجی استاد باید ابتدا محصول را خریداری کرده باشید و وارد حساب کاربری خود شوید .