فایل های اصول بازاریابی

مقدمه play

مقدمه

00:01:39
مارکتینگ چیست؟ play

مارکتینگ چیست؟

00:03:13
نقش مارکتینگ در سازمان play

نقش مارکتینگ در سازمان

00:15:25
تفاوت مارکتینگ و فروش play

تفاوت مارکتینگ و فروش

00:13:03
عصرهای مارکتینگ play

عصرهای مارکتینگ

00:41:01
مولفه های زیربنای مارکتینگ play

مولفه های زیربنای مارکتینگ

00:22:45
فرایند اجرایی مارکتینگ در سازمان play

فرایند اجرایی مارکتینگ در سازمان

00:52:10
STP play

STP

00:12:09
آمیخته بازاریابی play

آمیخته بازاریابی

00:17:55
خرید دوره
قيمت پکیج :4,000,000 تومان

موجودی کیف پول :0

شماره همراه صحیح و در دسترس خود را وارد نمایید

   

در صورتیکه کد تخفیف دارید وارد نمایید

درگاه پرداخت بانک را انتخاب نمایید


خرید دوره

 در این درس شما ابتدا با مفهوم مارکتینگ آشنا می شوید سپس به بررسی تفاوت مارکتینگ و فروش می پردازیم  در ادامه به بررسی عصر های مارکتینگ و مولفه زیربنای مارکتینگ می پردازیم و در نهایت فرآیند اجرایی مارکتینگ در سازمان را فرا می گیرید.

این درس توسط احمد نظری مهرابی از اساتید مدرسه کسب و کار ماهان در فضای استودیویی و با فیلم برداری و تدوین حرفه ای ارائه شده است.

 
  1. با سلام. استاد در بخش عصرهای مارکتینگ در دقیقه 28 فرمودند که تحلیل کمی میزان عرضه و تقاضا در فصل بعد (تحقیقات بازار) توضیح داده میشه در صورتی که توضیحات این فصل بیشتر در مورد تدوین رویکرد برای حل مسئله میباشد و بنده در این فصل به چنین دریافتی در مورد تحلیل عرضه و تقاضا نرسیدم

    پاسخ : سلام و عرض ادب با تشکر از توجه شما علت اصلی این موضوع احتمالا به دلیل متفاوت بودن اساتید هست. درس تحقیقات بازار یابی رو استاد مهرابی نگفتن و رویکرد استاد این درس کمی متفاوت بوده البته به مباحث تحقیفات کمی و کیفی ورود شده ،ولی ابهام شما کاملا بجا هست. با تیم اموزش موضوع شما مطرح میشه و مورد بررسی قرار خواهد گرفت.در اپدیت های بعدی و همچنین کارگاه های آتی هم سعی میکنیم به چنین موضوعاتی بپردازیم و محتوا در اختیار شما قرار داده خواهد شد.
  2. با سلام در مبحث اصول مارکتینک استاد فرمودند که محاسبه فروش از دست رفته درکسب و کار حائز اهمیت می باشد لذا درخواست داشتم بابت محاسبه فروش از دست رفته ایا فرمول خاصی وجود دارد یا نحوه محاسبه آن را توضیح دهید.

    پاسخ : با سلام نحوه محاسبه به شرح زیر است: LSC = FAD x USP x (1 – UFR) x SF LSC فروش از دست رفته FAD پیش بینی تقاضا USP قیمت هر واحد فروش UFR نرخ کشش SF کمبود موجودی
  3. عرض سلام و ادب دارم سوال بنده اینه بهترین و کوتاه ترین راه برای اطلاع پیدا کردن از رقبا چی هست نحوه جمع آوری اطلاعات از رقبارو در واقع می خوام بدونم

    پاسخ : با سلام لطفا به درس تحقیق بازار رجوع فرمایید.
سوال بپرسید
آزمون درس اصول مارکتینگ
جهت استفاده از این امکان باید پکیج را خریداری نمایید .
جهت مشاهده جزوات باید پکیج را خریداری نمایید .خرید پکیج
جهت شرکت در فرم نظرسنجی استاد باید ابتدا محصول را خریداری کرده باشید و وارد حساب کاربری خود شوید .خرید پکیج