اصول بازاریابی

فایل ها
مقدمه
00:01:39
مارکتینگ چیست؟
00:03:13
نقش مارکتینگ در سازمان
00:15:25
تفاوت مارکتینگ و فروش
00:13:03
عصرهای مارکتینگ
00:41:01
مولفه های زیربنای مارکتینگ
00:22:45
فرایند اجرایی مارکتینگ در سازمان
00:52:10
STP
00:12:09
آمیخته بازاریابی
00:17:55
قيمت پکیج : 4,000,000 تومان
موجودی کیف پول : 0

شماره همراه صحیح و در دسترس خود را وارد نمایید

   

در صورتیکه کد تخفیف دارید وارد نمایید


درگاه پرداخت بانک را انتخاب نمایید



خرید دوره

 در این درس شما ابتدا با مفهوم مارکتینگ آشنا می شوید سپس به بررسی تفاوت مارکتینگ و فروش می پردازیم  در ادامه به بررسی عصر های مارکتینگ و مولفه زیربنای مارکتینگ می پردازیم و در نهایت فرآیند اجرایی مارکتینگ در سازمان را فرا می گیرید.

این درس توسط احمد نظری مهرابی از اساتید مدرسه کسب و کار ماهان در فضای استودیویی و با فیلم برداری و تدوین حرفه ای ارائه شده است.

 
  1. با سلام در مبحث اصول مارکتینک استاد فرمودند که محاسبه فروش از دست رفته درکسب و کار حائز اهمیت می باشد لذا درخواست داشتم بابت محاسبه فروش از دست رفته ایا فرمول خاصی وجود دارد یا نحوه محاسبه آن را توضیح دهید.

    پاسخ : با سلام نحوه محاسبه به شرح زیر است: LSC = FAD x USP x (1 – UFR) x SF LSC فروش از دست رفته FAD پیش بینی تقاضا USP قیمت هر واحد فروش UFR نرخ کشش SF کمبود موجودی
  2. عرض سلام و ادب دارم سوال بنده اینه بهترین و کوتاه ترین راه برای اطلاع پیدا کردن از رقبا چی هست نحوه جمع آوری اطلاعات از رقبارو در واقع می خوام بدونم

    پاسخ : با سلام لطفا به درس تحقیق بازار رجوع فرمایید.
سوال بپرسید
آزمون درس اصول مارکتینگ
جهت استفاده از این امکان باید پکیج را خریداری نمایید .
جهت شرکت در فرم نظرسنجی استاد باید ابتدا محصول را خریداری کرده باشید و وارد حساب کاربری خود شوید .