شناخت کامل از دیجیتال مارکتینگ و ابزار های آن اصول بنیادینی هستند که در دوره مدیر دیجیتال مارکتینگ خواهید آموخت و توانایی و مهارت تدوین، اجرا و مدیریت استراتژیهای بازاریابی اینترنتی مدیریتی شما را ارتقا خواهد داد. دوره مدیر دیجیتال مارکتینگ شامل 21 درس دیجیتال مارکتینگ، استراتژی های دیجیتال مارکتینگ، دیجیتال مارکتینگ ریسرچ، مدل کسب و کار دیجیتال مارکتینگ، دیجیتال برندینگ، بازاریابی یکپارچه دیجیتال، برنامه ریزی رسانه دیجیتال، کمپین دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی شبکه های اجتمایی، بازاریابی محتوایی، داده کاوی، هوش دیجیتال، طراحی وب سایت، موبایل مارکتینگ، هک رشد، گیمیفیکیشن، بازاریابی در موتورهای جست و جو است .
از دیگر مزیت های دوره مدیر دیجیتال مارکتینگ آموزش تولید محتوا بر اساس نیاز سنجی و بازار هدف و آموزش انتخاب شبکه های اجتماعی متناسب و نحوه بازاریابی شبکه های اجتماعی است. این دوره ها توسط اساتید به نام مدرسه کسب و کار ماهان در فضای استودیویی با فیلم برداری و تدوین حرفه ای تولید شده است. با مشاهده این دوره و گذراندن تمرین ها و آزمون ها و بویژه شرکت در فضای تعاملی پاتوق شما قادر خواهید بود که کسب و کارتان را بهبود ببخشید و خودتان هم از نظر حرفه ای توسعه و پیشرفت خواهید کرد. پس با ما همراه شوید تا اهداف خودتان و سازمانتان را محقق سازید.
آموزش مهارت لازم برای استفاده از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ
آموزش تولید محتوا بر اساس بازار هدف
توانایی راه اندازی کمپین بازاریابی اینترنتی
آموزش نحوه بازاریابی شبکه های اجتماعی
آموزش بهینه سازی و افزایش رتبه وب سایت در موتور جستجو
توانایی تدوین برنامه و ارائه استراتژی دیجیتال مارکتینگ
توانایی کنترل اجرای برنامه ها و رهبری تیم دیجیتال مارکتینگ
توانایی آنالیز و انداره گیری فرآیندهای اجرایی دیجیتال مارکتینگ
دانشپذیر گرامی لطفا قبل از شروع دوره در آزمون خوداظهاری شرکت نمایید .
دریافت 500 هزار تومان اعتبار جهت خرید یک دوره به انتخاب شما