بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ (Digital Marketing)، مجموعه تمام فعالیت های بازاریابی است که یک شرکت از طریق رسانه های دیجیتال برای ارتباط با مشتریان خود در بستر اینترنت انجام می دهد.
کارشناس دیجیتال مارکتینگ در حقیقت یک بازاریاب حرفه ای در فضای آنلاین است که به کمک ابزارهایی مانند: سایت، سئو، شبکههای اجتماعی، بازاریابی محتوایی، ایمیل مارکتینگ، ابزارهای تحلیل و.... به افزایش آگاهی از برند یا فروش دست پیدا میکند.
آشنایی با تکنیکهای نوین دیجیتال مارکتینگ، ارتقا و توسعه سطح دانش و مهارت کارشناسان و دستیابی به موقعیت های شغلی حرفه ای و مناسب از جمله مهمترین ویژگیهای دوره کارشناس دیجیتال مارکتینگ میباشد.
شما بعد از پایان این دوره طرز استفاده از شبکههای اجتماعی، روشهای بازاریابی محتوایی، مدیریت شبکههای اجتماعی و همچنین نحوه تبلیغات درست و اصولی در شبکههای اجتماعی، طراحی سایت و سئو را خواهید آموخت.
آشنایی با تکنیکهای به روز دیجیتال مارکتینگ
ارتقاء و توسعه سطح دانش و مهارت در کارشناسان DM
دستیابی به موقعیتهای شغلی حرفهای و مناسب
ارائه دورهها توسط اساتید معتبر مدرسه کسب و کار ماهان و متخصیصین حوزه DM
یادگیری طرز استفاده از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ
یادگیری بازاریابی محتوایی (Content Marketing) و روشهای آن
یادگیری مدیریت شبکههای اجتماعی
یادگیری بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO)
یادگیری نحوه تبلیغات در شبکههای اجتماعی
دریافت 500 هزار تومان اعتبار جهت خرید یک دوره به انتخاب شما