دوره آموزشی سفر مشتری در قیف فروش

دوره آموزشی سفر مشتری در قیف فروش
  • کارگاه آموزشی سفر مشتری (جلسه اول)
  • کارگاه آموزشی سفر مشتری (جلسه دوم)
  • کارگاه آموزشی سفر مشتری (جلسه سوم)

دوره آموزشی نحوه طراحی سفر مشتری

دوره آموزش سفر مشتری در قیف فروش یک دوره کاربردی و مهم برای کسب و کارهایی است که به دنبال بهبود خدمات به مشتریان و افزایش فروش خود هستند. در این دوره، شما می‌توانید مهارت‌ها و استراتژی‌هایی را که برای جلب و نگه‌داشتن مشتریان موثر هستند، یاد بگیرید. در زیر تعدادی از مواردی که ممکن است در دوره آموزش سفر مشتری مورد بررسی قرار گیرد را ذکر می‌کنم:
مفاهیم اساسی سفر مشتری: در این بخش، مفاهیم اساسی مرتبط با سفر مشتری و اهمیت آن برای کسب و کارها مورد بررسی قرار می‌گیرد.
شناخت مشتریان: یادگیری نحوه شناسایی و تفکیک مشتریان مختلف بر اساس نیازها، ترجیحات و رفتارهای آن‌ها.
استراتژی‌های جذب مشتری: مطالعه و تمرین در استفاده از استراتژی‌های مختلف برای جلب مشتریان جدید به کسب و کار خود.
حفظ مشتریان: یادگیری نحوه ارتقاء خدمات به مشتریان فعلی و ایجاد روابط بلندمدت با آن‌ها.
مدیریت تجربه مشتری: نحوه بهبود تجربه مشتریان از ابتدا تا انتها، از اولین تعامل تا خدمات پس از فروش.
استفاده از فناوری: آشنایی با ابزارها و سیستم‌های مدیریت مشتری (CRM) و دیگر فناوری‌های مرتبط با سفر مشتری.
اندازه‌گیری و ارزیابی سفر مشتری: نحوه اندازه‌گیری اثربخشی استراتژی‌های سفر مشتری و تجزیه و تحلیل داده‌های مشتری.
مطالب تخصصی: بر اساس نوع کسب و کار و صنعت، مطالب تخصصی و مورد نیاز برای ارتقاء سفر مشتری مورد بررسی قرار می‌گیرد.


850,000 تومان
جهت ثبت نظر و رأی باید وارد حساب کاربری خود شوید . ورود به حساب کاربری

مطالب مرتبط