رفتار سازمانی

رفتار سازمانی

رفتار سازمانی مطالعه نحوه عملکرد افراد در سازمان ها است. اصول رفتار سازمانی در تلاش برای ایجاد کارایی موثر کارمندان یک سازمان اعمال می‌شود و مطالعه آن، پایه و اساس منابع انسانی تمامی سازمان‌ها می باشد. 

طی یک یا دو دهه‌ی اخیر، رفتار سازمانی به شکل بسیار ویژه ای مورد توجه سازمان ها  قرار گرفته و اهمیت آن بیش از گذشته شده است.

در این دوره به طور کامل به تعریف و اهمیت رفتار سازمانی در سازمان ها پرداخته شده است.


 

جهت ثبت نظر و رأی باید وارد حساب کاربری خود شوید . ورود به حساب کاربری
350,000 تومان

در صورتیکه کد تخفیف دارید وارد نمایید



شماره همراه صحیح و در دسترس خود را وارد نمایید

   

درگاه پرداخت بانک را انتخاب نمایید



خرید دوره
محصولات مرتبط