دوره مهارت‌های فروش

دوره مهارت‌های فروش
  • اصول چهارگانه مذاکرات تجاری
    این محتوا توسط تیم تولید محتوای حرفه پلاس در استودیو مجازی و با تدوین حرفه ای تولید شده است . استاد - وحید خدری کیا
    1400/02/04
  • داستان سازی در فروش
    این محتوا توسط تیم تولید محتوای حرفه پلاس در استودیو مجازی و با تدوین حرفه ای تولید شده است . استاد - مجید مجیدی
    1400/02/04
  • تعامل فروش با مارکتینگ
    این محتوا توسط تیم تولید محتوای حرفه پلاس در برنامه اتاق فکر به صورت پادکست ارائه شده است . استاد - دکتر احمد نظری مهرابی
    1400/03/11
  • اصول جهانی متقاعد سازی در فروش
    این محتوا توسط تیم تولید محتوای حرفه پلاس در برنامه اتاق فکر به صورت ویدئو ارائه شده است . استاد - مجید مجیدی
    1399/11/09
  • مهارت های مذاکره در فروش
    این محتوا توسط تیم تولید محتوای حرفه پلاس در برنامه اتاق فکر به صورت پادکست ارائه شده است . استاد - رضا ابیاک
    1399/11/09
  • فروش مویرگی
    این محتوا توسط تیم تولید محتوای حرفه پلاس در برنامه اتاق فکر به صورت پادکست ارائه شده است . استاد - امیر ستوده
    1399/11/09
  • اصول کارتیمی در تیم فروش
    این محتوا توسط تیم تولید محتوای حرفه پلاس در برنامه اتاق فکر به صورت ویدئو در استدیو حرفه ای حرفه پلاس ارائه شده است. این مطلب در پکیج مدیر فروش حرفه پلاس به صورت کامل تر وجود دارد . استاد - دکتر یاسر احسان
    1399/11/09
  • سازماندهی تیم فروش
    این محتوا توسط تیم تولید محتوای حرفه پلاس در برنامه اتاق فکر به صورت ویدئو در استدیو حرفه ای حرفه پلاس ارائه شده است. این مطلب در پکیج مدیر فروش حرفه پلاس به صورت کامل تر وجود دارد . استاد - دکتر یاسر احسان
    1399/11/09

در این پکیج موضوعاتی ارائه می شود که یک مدیر فروش بهتر است با این مطالب آشنا باشد.

 یک مدیر فروش باید اطلاعات کاملی در خصوص تفاوت های حوزه فروش و حوزه مارکتینگ را داشته باشد و در برنامه ریزی و اجرای فعالیت ها اطلاعات کافی داشته باشد.

 یک مدیر فروش باید نحوه متقاعدسازی مشتریان را با توجه به اصول جهانی آن فراگرفته و در فعالیت های مربوط به فروش آن را عملیاتی کند.

 آشنایی با مذاکرات تجاری در خصوص فروش محصولات و خدمات یکی از مفاهیم مهم در راستای رسیدن به اهداف فروش می باشد که یک مدیر فروش باید در این حوزه از توانایی قابل قبولی برخوردار باشد.

 در برخی از صنایع فروش به صورت مویرگی دارای اصول و قواعد علمی است که یک مدیر فروش می بایست در خصوص آن ها اطلاعات کافی داشته باشد.

 مدیر فروش باید توانایی مدیریت تیم فروش خود را با استفاده از مفاهیم علمی و انگیزشی داشته باشد تا بتواند یک تیم حرفه ای و پر تلاش را برای دستیابی به اهداف فروش مدیریت نماید.

 از شما دعوت می شود که مطالبی که توسط تیم تولید محتوای حرفه پلاس تولید شده و به صورت رایگان ارائه شده است را ببینید و در کار خود اجرا نمایید تا بتوانید پله های موفقیت را به راحتی طی نمایید. 

 در این پکیج برخی از مطالب به صورت پادکست و برخی دیگر به صورت ویدئویی تولید شده است. 

 


جهت ثبت نظر و رأی باید وارد حساب کاربری خود شوید . ورود به حساب کاربری
رایگان
محصولات مرتبط