شاخص های ارزیابی عملکرد در امور مشتریان

شاخص های ارزیابی عملکرد در امور مشتریان
  • شاخص های ارزیابی عملکرد در امور مشتریان
    شاخص های ارزیابی عملکرد در امور مشتریان
    1397/12/21

در این پادکست آموزشی مطالب مفید و کاربردی در خصوص موضوع شاخص های ارزیابی عملکرد در امور مشتریان توسط استاد نوید ملایی ارائه شده است.
محتوای آموزش شاخص های ارزیابی عملکرد در امور مشتریان توسط تیم تولید محتوای اتاق فکر ماهان تهیه و تولید شده است .

طراحی برنامه وفادارسازی مشتریان

CRM

مدیریت سرنخ ها و فرصت های فروش با استفاده از راهکارهای نرم افزاری CRM

CRM و بازاریابی خدمات

شاخص های ارزیابی عملکرد در امور مشتریان 


جهت ثبت نظر و رأی باید وارد حساب کاربری خود شوید . ورود به حساب کاربری
رایگان

5

0