1. حرفه پلاس
  2. دوره مدیریت برند و تبلیغات حرفه پلاس
  3. مدیریت ارتباطات یکپارچه بازاریابی و برند

فایل های مدیریت ارتباطات یکپارچه بازاریابی و برند

چرا IMC play

چرا IMC

00:08:32
تاریخچه IMC play

تاریخچه IMC

00:15:07
IMC چیست play

IMC چیست

00:12:01
ابزارهای IMC play

ابزارهای IMC

00:27:41
طرح ریزی IMC play

طرح ریزی IMC

00:20:05
خرید دوره
جهت خرید دوره روی لینک زیر کلیک نمایید .

خرید دوره

ارتباطات یکپارچه بازاریابی یا IMC به معنای هماهنگ کردن همه‌ی عناصر بازاریابی از قبیل تبلیغات، روابط عمومی، ترویج فروش، فروش شخصی و شبکه های اجتماعی با یکدیگر است به گونه ای که با یکدیگر هم سو باشند.

این درس توسط میثم شفیعی از اساتید مدرسه کسب و کار ماهان در فضای استودیویی و با فیلم برداری و تدوین حرفه ای ارائه شده است. 


 
  1. سلام ممنون از زحمات شما این دوره ارائه شده دوره مدیر برند و تبلیغات هست اما متاسفانه در خصوص تبلیغات و برند هیچکدام از اساتید دوره در خصوص این دو موضوع جزوه ارائه نکردن لطفا یک جزوه کامل در خصوص این دوره ارائه فرمایید

    پاسخ : سلام وقت بخیر جزوه ها در سایت قرار گرفته است.
سوال بپرسید
سوالات تبلیغات یکپارچه بازاریابی IMC
جهت استفاده از این امکان باید پکیج را خریداری نمایید .
جهت مشاهده جزوات باید پکیج را خریداری نمایید .خرید پکیج
جهت شرکت در فرم نظرسنجی استاد باید ابتدا محصول را خریداری کرده باشید و وارد حساب کاربری خود شوید .خرید پکیج