فایل های نظریه های بازاریابی و برند

مفاهیم بازاریابی play

مفاهیم بازاریابی

00:11:03
نظریه های پایه play

نظریه های پایه

00:15:41
مفاهیم پایه برندسازی play

مفاهیم پایه برندسازی

00:16:19
تکامل در بازاریابی و برند play

تکامل در بازاریابی و برند

00:23:24
پارادایم شیفت در دیجیتال مارکتینگ play

پارادایم شیفت در دیجیتال مارکتینگ

00:09:52
مفاهیم هویت برند play

مفاهیم هویت برند

00:22:19
شخصیت برند play

شخصیت برند

00:31:04
سطوح مختلف برندسازی play

سطوح مختلف برندسازی

00:24:45
مدل های ارزش ویژه play

مدل های ارزش ویژه

00:12:32
جایگاه سازی play

جایگاه سازی

00:15:24
مدل مدیریت برند play

مدل مدیریت برند

00:15:51
خرید دوره
قيمت پکیج :5,700,000
3,990,000 تومان

موجودی کیف پول :0

در صورتیکه کد تخفیف دارید وارد نمایید


در این درس ابتدا با مفاهیم بازاریابی،نظریه های پایه و مفاهیم پایه برند سازی آشنا می شوید در ادامه به  بررسی روند تکامل بازاریابی و برند و پارادایم شیفت در دیجیتال مارکتینگ می پردازیم سپس مفاهیم هویت برند،شخصیت برند و سطوح مختلف برند سازی را می آموزید و در نهایت سطوح مختلف برند سازی،مدل های ارزش ویژه،جایگاه سازی و مدل مدیریت برند را فرا می گیرید.

این درس توسط حامد ابقا از اساتید مدرسه کسب و کار ماهان در فضای استودیویی و با فیلم برداری و تدوین حرفه ای تولید شده است.

 
  1. چرا بصورت کمی محاسبه ارزش ویژه برند انجام نشد؟

    پاسخ : محاسبه کمی ارزش ویژه برند از منظر زمانی در این دوره جا نمی گرفت. در کارگاه های مرتبط با همین موضوع،این آموزش انجام خواهد گرفت و حتما به شما اطلاع رسانی خواهد شد.
  2. آقای ابقا سلام. چرا مدل هویت از آکر بود ولی کمپین برند از کلر؟؟ در مرحله اندازه گیری برای کمپین پرسشنامه لازمه؟ مرحله 4 به چه صورت اجرا باید بشه؟

    پاسخ : سلام و احترام هر دو دانشمند مدل های متفاوتی ارائه کردند و قصد استاد مربوطه آشنا ساختن شما با دبدگاه ها و مطالب مهم هر کدام از این دو دانشمند هست که به موضوعات متفاوتی پرداختند.
سوال بپرسید
آزمون نظریه های بازاریابی و برند
جهت استفاده از این امکان باید پکیج را خریداری نمایید .
جهت مشاهده جزوات باید پکیج را خریداری نمایید .خرید پکیج
جهت شرکت در فرم نظرسنجی استاد باید ابتدا محصول را خریداری کرده باشید و وارد حساب کاربری خود شوید .خرید پکیج