چرا بصورت کمی محاسبه ارزش ویژه برند انجام نشد؟ پاسخ : محاسبه کمی ارزش ویژه برند از منظر زمانی در این دوره جا نمی گرفت. در کارگاه های مرتبط با همین موضوع،این آموزش انجام خواهد گرفت و حتما به شما اطلاع رسانی خواهد شد.
آقای ابقا سلام. چرا مدل هویت از آکر بود ولی کمپین برند از کلر؟؟ در مرحله اندازه گیری برای کمپین پرسشنامه لازمه؟ مرحله 4 به چه صورت اجرا باید بشه؟ پاسخ : سلام و احترام هر دو دانشمند مدل های متفاوتی ارائه کردند و قصد استاد مربوطه آشنا ساختن شما با دبدگاه ها و مطالب مهم هر کدام از این دو دانشمند هست که به موضوعات متفاوتی پرداختند.