1. حرفه پلاس
  2. دوره فروشنده حرفه ای حرفه پلاس
  3. تکنیک های فروش و اصول متقاعدسازی

فایل های تکنیک های فروش و اصول متقاعدسازی

تعاریف اصول جهانی فروش و اصول متقاعد سازی play

تعاریف اصول جهانی فروش و اصول متقاعد سازی

00:17:31
اهمیت زمان در ارائه play

اهمیت زمان در ارائه

00:15:43
نقش و نیاز مشتری در فروش حرفه ای play

نقش و نیاز مشتری در فروش حرفه ای

00:22:28
ویژگی ها و مهارت های فروشنده حرفه ای play

ویژگی ها و مهارت های فروشنده حرفه ای

00:25:11
تاثیر برند بر فروش play

تاثیر برند بر فروش

00:20:10
نقش و عملکرد و ویژگی های محصول و خدمات در فروش play

نقش و عملکرد و ویژگی های محصول و خدمات در فروش

00:14:54
تاثیر قیمت بر فروش و توجیه قیمت play

تاثیر قیمت بر فروش و توجیه قیمت

00:14:00
خرید دوره
قيمت پکیج :4,500,000 تومان

موجودی کیف پول :0

در صورتیکه کد تخفیف دارید وارد نمایید


در این درس شما ابتدا تعاریف اصول جهانی فروش و متقاعد سازی را می آموزید سپس با اهمیت زمان در ارائه،نقش و نیاز مشتری در فروش حرفه ای، ویژگی ها و مهارت های فروشننده حرفه ای وتاثیر برند در فروش اشنا خواهید شد و در نهایت نقش و عملکرد و ویژگی های محصول در فروش و تاثیر قیمت بر فروش و توجیه قیمت را خواهید آموخت.

این درس توسط وحید خدری کیا از اساتید مدرسه کسب و کار ماهان در فضای استودیویی و با فیلم برداری و تدوین حرفه ای ارائه شده است. 

 
  1. سلام و وقت بخیر . تمرینهایی که برای این درس قرار داده شده به نظر برای سرفصل دیگری بوده چرا که در هیچ کدام از فایل های تکنیک های فروش و اصول متقاعدسازی: اشکال مذاکره،انواع مذاکره،ویژگی های مذاکره،فرآیند مذاکره،کارهای مذاکره،فنون مذاکره،مهارت های مذاکره،گام های مذاکره،استراتژی مذاکره اعتراض عمده مشتریان وفادارسازی مشتریان و مشخصا تکنیکهای فروش( که تنها به برخی مانند چنگال فروش و باتلاق و فروش پله کانی اشاره شده) تدریس نشده اند لطفا اگر موارد مذکور تدریس شده اند بفرمایید در کدام فایل میباشد و در صورتی که باید از منبع دیگری مطالعه شود منابع را اعلام بفرمایید (طبیعیست نمیتوانید مواردی را تمرین و تکرار کنید که آموزش ندیده اید!) انتظار میرود تمرین ها به بتواند به یادگیری هرچه بهتر موارد آموزش داده شده و به صورت عملی به دانش جو کمک کند.

    پاسخ : سلام واحترام ضمن تشکر از حسن توجه شما تمرین صحیح جایگزین شد موفق باشید
  2. سلام و وقت بخیر . تمرینهایی که برای این درس قرار داده شده به نظر برای سرفصل دیگری بوده چرا که در هیچ کدام از فایل های تکنیک های فروش و اصول متقاعدسازی: اشکال مذاکره،انواع مذاکره،ویژگی های مذاکره،فرآیند مذاکره،کارهای مذاکره،فنون مذاکره،مهارت های مذاکره،گام های مذاکره،استراتژی مذاکره اعتراض عمده مشتریان وفادارسازی مشتریان و مشخصا تکنیکهای فروش( که تنها به برخی مانند چنگال فروش و باتلاق و فروش پله کانی اشاره شده) تدریس نشده اند لطفا اگر موارد مذکور تدریس شده اند بفرمایید در کدام فایل میباشد و در صورتی که باید از منبع دیگری مطالعه شود منابع را اعلام بفرمایید (طبیعیست نمیتوانید مواردی را تمرین و تکرار کنید که آموزش ندیده اید!) انتظار میرود تمرین ها به بتواند به یادگیری هرچه بهتر موارد آموزش داده شده و به صورت عملی به دانش جو کمک کند.

    پاسخ : سلام واحترام ضمن تشکر از حسن توجه شما تمرین صحیح جایگزین شد موفق باشید
  3. سلام و وقت بخیر . تمرینهایی که برای این درس قرار داده شده به نظر برای سرفصل دیگری بوده چرا که در هیچ کدام از فایل های تکنیک های فروش و اصول متقاعدسازی: اشکال مذاکره،انواع مذاکره،ویژگی های مذاکره،فرآیند مذاکره،کارهای مذاکره،فنون مذاکره،مهارت های مذاکره،گام های مذاکره،استراتژی مذاکره اعتراض عمده مشتریان وفادارسازی مشتریان و مشخصا تکنیکهای فروش( که تنها به برخی مانند چنگال فروش و باتلاق و فروش پله کانی اشاره شده) تدریس نشده اند لطفا اگر موارد مذکور تدریس شده اند بفرمایید در کدام فایل میباشد و در صورتی که باید از منبع دیگری مطالعه شود منابع را اعلام بفرمایید (طبیعیست نمیتوانید مواردی را تمرین و تکرار کنید که آموزش ندیده اید!) انتظار میرود تمرین ها به بتواند به یادگیری هرچه بهتر موارد آموزش داده شده و به صورت عملی به دانش جو کمک کند.

    پاسخ : پاسخ در پیام قبلی داده شد موفق باشید
  4. سلام و وقت بخیر . تمرینهایی که برای این درس قرار داده شده به نظر برای سرفصل دیگری بوده چرا که در هیچ کدام از فایل های تکنیک های فروش و اصول متقاعدسازی: اشکال مذاکره،انواع مذاکره،ویژگی های مذاکره،فرآیند مذاکره،کارهای مذاکره،فنون مذاکره،مهارت های مذاکره،گام های مذاکره،استراتژی مذاکره اعتراض عمده مشتریان وفادارسازی مشتریان و مشخصا تکنیکهای فروش( که تنها به برخی مانند چنگال فروش و باتلاق و فروش پله کانی اشاره شده) تدریس نشده اند لطفا اگر موارد مذکور تدریس شده اند بفرمایید در کدام فایل میباشد و در صورتی که باید از منبع دیگری مطالعه شود منابع را اعلام بفرمایید (طبیعیست نمیتوانید مواردی را تمرین و تکرار کنید که آموزش ندیده اید!) انتظار میرود تمرین ها به بتواند به یادگیری هرچه بهتر موارد آموزش داده شده و به صورت عملی به دانش جو کمک کند.

    پاسخ : سلام و احترام متاسفانه تمرین به اشتباه بارگزاری شده و اصلاح می شود با تشکر از توجه و بازخورد مثبت شما
  5. با سلام.تمرین ها رو میشه کحا دانلود کرد که سپس پاشخش آپلود کنیم ؟؟؟

    پاسخ : با سلام وقتتون بخیر در انتهای دوره تمرین بارگزاری شده.
  6. با عرض سلام وقت بخیر لطفا کتابی را به من معرفی کنید که در حوزه تقویت مذاکره کمک کننده باشد از توجه شما سپاسگزارم

    پاسخ : سلام کتاب اصول و فنون مذاکره نویسنده: راجر فیشر، ویلیام یوری مترجم: دکتر مسعود حیدری انتشارات: سازمان مدیریت صنعتی
  7. با سلام لطفا منابعی معرفی کنید جهت تقویت مذاکره و متقاعد سازی بیشتر مشتریان با تشکر از حسن توجه شما

    پاسخ : سلام دانش پذیر گرامی کتاب اصول مذاکره (تجارت جهانی ۷) نویسنده : روی . جی . لویکی
  8. سلام ارادت وعرض ادب من ازمون دادم واین که یک سوال را اشتباه جواب دادم میخواستم بدونم کدام سوال را به اشتباه جواب دادم ممنون میشم اطلاع بدید.سپاس

    پاسخ : سلام همراه گرامی با تکرار آزمون متوجه خواهید شد
  9. سلام. در مورد تمرینهایی که برای این درس قرار داده شده سوال داشتم. محتوای تمرینها در این درس، تدریس نشده بودند، باید از منابع دیگری مطالع و پاسخ داده شوند؟ اشکال مذاکره،انواع مذاکره،ویژگی های مذاکره،فرآیند مذاکره،کارهای مذاکره،فنون مذاکره،مهارت های مذاکره،گام های مذاکره،استراتژی مذاکره اعتراض عمده مشتریان وفادارسازی مشتریان تکنیکهای فروش بعلاوه جداول دارای 2 ستون هستند و ستونها نام ندارند چه چیزی باید در ستونها نوشته شود؟

    پاسخ : سلام بر شما همراه گرامی کلیت موارد خواسته شده در تمارین در دوره آموزش داده شده اند و جزییات آن ها در منابع مختلف موجود است که اطلاع از آن ها باعث اشراف کامل شما در رابطه با مبحث مذاکرات می شود.پیشنهاد می شود حتما تمرین را انجام دهید در ستون اول کلیات موضوع(به عنوان مثال شکل های مختلف مذاکره) و در ستون دوم روشی که خودتان به کار می برید را یادداشت کنید متشکرم
  10. سلام استاد خدری کیا وقت شما بخیر سوالی داشتم از حضورتون، در توضیح مورد سوم حوزه مشتریان اشاره ای به حداقل برند داشتید میخواستم بدونم شامل چه مواردی میتونه باشه و اینکه این بحث برای من چالش زیادی به همراه داشت میتونم از شما خواهش کنم چند مورد کتاب یا مقاله در حوزه برند معرفی بفرمایید؟ و کلا در بحث فروشنده از نظر حضرتعالی منابع معتبرتر شامل کدوم نویسندگان یا انتشارات اعم از داخلی و خارجی هستند؟ البته من به دنبال رفرنس های خارجی و مخصوصا حوزه امریکا هستم ممنون از بذل توجه شما🙏

    پاسخ : سلام همراه گرامی در زمینه برند سازی کتاب برند سازی در 7 گام استاد فرزاد مقدم رفرنسی عالی و کاربردی در زمینه برند سازی است که مفاهیم این حوزه را از مبتدی تا پیشرفته به صورت گام به گام تشریح کرده است.
سوال بپرسید
سوالات درس اصول متقاعدسازی
جهت استفاده از این امکان باید پکیج را خریداری نمایید .
جهت مشاهده جزوات باید پکیج را خریداری نمایید .خرید پکیج
جهت شرکت در فرم نظرسنجی استاد باید ابتدا محصول را خریداری کرده باشید و وارد حساب کاربری خود شوید .خرید پکیج