فایل های تحقیقات بازار

تعاریف اولیه و مزایای تحقیقات بازار play

تعاریف اولیه و مزایای تحقیقات بازار

00:15:00
تعریف مسئله play

تعریف مسئله

00:14:39
شناخت کلیات روش های کمی ، کیفی و ترکیبی بخش اول (رویکرد) play

شناخت کلیات روش های کمی ، کیفی و ترکیبی بخش اول (رویکرد)

00:21:31
روش های کمی ، کیفی و ترکیبی play

روش های کمی ، کیفی و ترکیبی

00:21:13
اجرا و توانایی آنالیز روش های کیفی play

اجرا و توانایی آنالیز روش های کیفی

00:14:00
نحوه اعتبار بخشی به مطالعات_طراحی مطالعه پایلوت play

نحوه اعتبار بخشی به مطالعات_طراحی مطالعه پایلوت

00:17:06
معرفی نرم افزار های آنالیز داده play

معرفی نرم افزار های آنالیز داده

00:07:13
نمونه گیری بخش اول play

نمونه گیری بخش اول

00:23:24
نمونه گیری بخش دوم play

نمونه گیری بخش دوم

00:08:25
خرید دوره
قيمت پکیج :7,100,000 تومان

موجودی کیف پول :0

در صورتیکه کد تخفیف دارید وارد نمایید


در این درس شما در ابتدا با تعاریف اولیه و مزایای تحقیقات بازار آشنا می شوید در ادامه تعریف مساله،شناخت کلیات روش های کمی،کیفی و ترکیبی و نحوه اعتبار بخشی به مطالعات طراحی پایلوت را فرا می گیرید و در انتها به معرفی نرم افزارهای آنالیز داده و نمونه گیری و روش های آن می پردازیم.

این درس توسط حامد بختیاری از اساتید مدرسه کسب و کار ماهان در فضای استودیویی و با فیلم برداری و تدوین حرفه ای ارائه شده است.


 
  1. با سلام. استاد نظری مهرابی در فصل قبل در بخش عصرهای مارکتینگ فرمودند که تحلیل کمی میزان عرضه و تقاضا در فصل بعد (تحقیقات بازار) یعنی همین فصل توضیح داده میشه در صورتی که توضیحات این فصل بیشتر در مورد تدوین رویکرد برای حل مسئله میباشد و بنده در این فصل به چنین درسافتی در مورد تحلیل عرضه و تقاضا نرسیدم

    پاسخ : سلام و عرض ادب با تشکر از توجه شما علت اصلی این موضوع احتمالا به دلیل متفاوت بودن اساتید هست. درس تحقیقات بازار یابی رو استاد مهرابی نگفتن و رویکرد استاد این درس کمی متفاوت بوده البته به مباحث تحقیفات کمی و کیفی ورود شده ،ولی ابهام شما کاملا بجا هست. با تیم اموزش موضوع شما مطرح میشه و مورد بررسی قرار خواهد گرفت.در اپدیت های بعدی و همچنین کارگاه های آتی هم سعی میکنیم به چنین موضوعاتی بپردازیم و محتوا در اختیار شما قرار داده خواهد شد.
  2. سلام و وقت بخیر. اکثر روش‌های مطرح شده برای روش‌های فنون فرافکن مربوط به مدل b2c بود. لطفا روش‌های غیر مستقیم برای b2b و منابع بیشتر برای مطالعه هم معرفی بفرمایید.

    پاسخ : سلام همراه گرامی تحقیقات فرافکنی برای اندازه گیری استفاده نمی شود(مثل تحقیقات میدانی) اما به منظور پی بردن به احساسات،باورها، نگرش ها و انگیزه هایی که برای بسیاری از مصرف کنندگان بیان آن دشوار است، مفید است.روش های فرافکنی به پژوهشگر کمک می کند تا به گونه ای که افراد احساس ناراحتی نکنند به دنیای شخصی آنها وارد شده و به کشف دیدگاه های درونی آنها بپردازد.و تقسیم بندی این فنون به b2b و b2c صحیح نیست. میتوانید از کتاب تحقیقات بازار در عمل آقای پل ان هیگ یا کتاب تحقیقات بازاریابی صنعتی آقای روت مک نیل استفاده کنید
سوال بپرسید
سوالات تحقیقات بازار
جهت استفاده از این امکان باید پکیج را خریداری نمایید .
جهت مشاهده جزوات باید پکیج را خریداری نمایید .خرید پکیج
جهت شرکت در فرم نظرسنجی استاد باید ابتدا محصول را خریداری کرده باشید و وارد حساب کاربری خود شوید .خرید پکیج