فایل های ابزار های مارکتینگ

روش انتخاب ابزارهای مناسب مارکتینگ بخش 1 play

روش انتخاب ابزارهای مناسب مارکتینگ بخش 1

00:21:48
روش انتخاب ابزارهای مناسب مارکتینگ بخش 2 play

روش انتخاب ابزارهای مناسب مارکتینگ بخش 2

00:11:20
ابزارهای مارکتینگ آفلاین play

ابزارهای مارکتینگ آفلاین

00:21:24
ابزارهای مارکتینگ آنلاین play

ابزارهای مارکتینگ آنلاین

00:25:27
پیاده سازی ابزار های مارکتینگ آنلاین play

پیاده سازی ابزار های مارکتینگ آنلاین

00:13:37
جمع بندی play

جمع بندی

00:06:59
خرید دوره
قيمت پکیج :7,100,000 تومان

موجودی کیف پول :0

در صورتیکه کد تخفیف دارید وارد نمایید


در این درس شما ابتدا با روش های مناسب انتخاب ابزار مارکتینگ آشنا می شوید سپس به شناسایی و تعریف ابزارهای مارکتینگ آنلاین و آفلاین می پردازیم و در نهایت پیاده سازی ابزارهای مارکتینگ را فرا می گیرید.

این درس توسط علی ناصر حجتی از اساتید مدرسه کسب و کار ماهان در فضای استودیویی و با فیلم برداری و تدوین حرفه ای تولید شده است.

 
  1. سلام و احترام بهترین مسیر و ابزار در کسب و کاری مانند: وارد کننده تجهیزات بانکی که کشتری خاص دارند چی میتونه باشه ممنونم اگر راهنمایی بفرمایید

    پاسخ : با سلام وقتتون بخیر در دوره برندو تبلیغات این مبحث به طور کامل جامع توضیح داده شده است.
  2. با سلام و احترام بهترین راه تبلیغات برای مثال شرکت وارد کننده تجهیزات الکترنیکی بانک، که مشتری خاص خودش رو داره چی میتونه باشه؟

    پاسخ : با سلام وقتتون بخیر در دور برند و تبلیغات توضیحات جامع درباره این مبحث داده شدهاست.
  3. با سلام لطفا منابع و ابزارهای مناسب برای بیزینس های b2b رو معرفی بفرمایید.

    پاسخ : سلام همراه گرامی اکثر ابزارهای مورد استفاده در b2c در b2b هم کاربرد دارند،ولیکن نحوه کاربردشان متفاوت است. به عنوان مثال ابزار ایمیل مارکتینگ در b2bاستفاده گسترده تر و بهینه تری نسبت به b2c دارد. لطف کنید و جزییات بیشتری از مشکلتون را بفرمایید تا بهتر بتوانیم راهنماییتون کنیم.
سوال بپرسید
سوالات ابزارهای مارکتینگ
جهت استفاده از این امکان باید پکیج را خریداری نمایید .
جهت مشاهده جزوات باید پکیج را خریداری نمایید .خرید پکیج
جهت شرکت در فرم نظرسنجی استاد باید ابتدا محصول را خریداری کرده باشید و وارد حساب کاربری خود شوید .خرید پکیج