فایل های اصول بازاریابی

مارکتینگ چیست ؟ play

مارکتینگ چیست ؟

00:03:13
نقش مارکتینگ در سازمان play

نقش مارکتینگ در سازمان

00:15:06
تفاوت مارکتینگ و فروش play

تفاوت مارکتینگ و فروش

00:13:03
عصر های مارکتینگ play

عصر های مارکتینگ

00:40:06
مولفه زیربنای مارکتینگ	play

مولفه زیربنای مارکتینگ

00:22:45
فرایند اجرایی مارکتینگ در سازمان play

فرایند اجرایی مارکتینگ در سازمان

00:52:10
stp play

stp

00:12:09
آمیخته بازاریابی play

آمیخته بازاریابی

00:17:55
خرید دوره
قيمت پکیج :5,700,000
3,990,000 تومان

موجودی کیف پول :0

در صورتیکه کد تخفیف دارید وارد نمایید


 در این درس شما ابتدا با مفهوم مارکتینگ آشنا می شوید سپس به بررسی تفاوت مارکتینگ و فروش می پردازیم  در ادامه به بررسی عصر های مارکتینگ و مولفه زیربنای مارکتینگ می پردازیم و در نهایت فرآیند اجرایی مارکتینگ در سازمان را فرا می گیرید.

این درس توسط احمد نظری مهرابی از اساتید مدرسه کسب و کار ماهان در فضای استودیویی و با فیلم برداری و تدوین حرفه ای ارائه شده است. 

 
  1. با سلام و خسته نباشید بنده اموزشگاه زبان دارم و با توجه به فرمایشات استاد الان توو دوران سوشل مارکتینگ هستیم. که مهترین استراتژیش میشه نحوه ارتباط با مشتری و وفادار کردن اون، الان برای وفادار کردن مشتری ما از چه تکنیکی توو اموزشگاه زبان می تونیم استفاده می کنیم.

    پاسخ : سلام و احترام ایجاد محتوای مفید برای کاربران بعنوان مرجعی در زمینه کاری تان باعث می شود مشتریان بیشتر به شما اعتماد کنند و برای مسایل مختلف به شبکه مجازی و سایت شما مراجعه نمایند. در مرحله بعدی تولید محتوای تعاملی را در دستور کار قرار دهید.پست هایی که مخاطبان را به واکنش وادار می کند.این واکنش میتواند از جنس لایک کردن،کامنت گذاشتن،ارسال برای دوستان و... باشد. این ها نمونه هایی از کارهایی ست که میتوان در شبکه اجتماعی برای ایجاد ارتباط عمیق تر انجام داد.
  2. با سلام و خسته نباشید بنده اموزشگاه زبان دارم و با توجه به فرمایشات استاد الان توو دوران سوشل مارکتینگ هستیم. که مهترین استراتژیش میشه نحوه ارتباط با مشتری و وفادار کردن اون، الان برای وفادار کردن مشتری ما از چه تکنیکی توو اموزشگاه زبان می تونیم استفاده می کنیم.

    پاسخ : سلام و احترام ایجاد محتوای مفید برای کاربران بعنوان مرجعی در زمینه کاری تان باعث می شود مشتریان بیشتر به شما اعتماد کنند و برای مسایل مختلف به شبکه مجازی و سایت شما مراجعه نمایند. در مرحله بعدی تولید محتوای تعاملی را در دستور کار قرار دهید.پست هایی که مخاطبان را به واکنش وادار می کند.این واکنش میتواند از جنس لایک کردن،کامنت گذاشتن،ارسال برای دوستان و... باشد. این ها نمونه هایی از کارهایی ست که میتوان در شبکه اجتماعی برای ایجاد ارتباط عمیق تر انجام داد.
  3. سلام با توجه به نبود اطلاعات دقیق تقاضا برای یک محصول مثل یک سطح کیفیت روغن خودرو چگونه اندازه گیری میشود؟

    پاسخ : با سلام لطفا سوال خود را به طور واضح تر بیان کنید.
سوال بپرسید
آزمون درس اصول مارکتینگ
جهت استفاده از این امکان باید پکیج را خریداری نمایید .
جهت مشاهده جزوات باید پکیج را خریداری نمایید .خرید پکیج
جهت شرکت در فرم نظرسنجی استاد باید ابتدا محصول را خریداری کرده باشید و وارد حساب کاربری خود شوید .خرید پکیج