فایل های بازاریابی یکپارچه دیجیتال

اصول تعاریف و مفاهیم play

اصول تعاریف و مفاهیم

00:22:54
ابزار های ارتباط بازاریابی play

ابزار های ارتباط بازاریابی

00:18:16
طراحی کمپین دیجیتال play

طراحی کمپین دیجیتال

00:24:40
تجزیه و تحلیل محتوا و ترند ها play

تجزیه و تحلیل محتوا و ترند ها

00:16:34
ایمیل مارکتینگ - موبایل مارکتینگ play

ایمیل مارکتینگ - موبایل مارکتینگ

00:27:20
مباحث تکمیلی play

مباحث تکمیلی

00:27:10
خرید دوره
قيمت پکیج :6,200,000
4,340,000 تومان

موجودی کیف پول :0

در صورتیکه کد تخفیف دارید وارد نمایید


در این درس شما ابتدا با اصول و تعاریف و مفاهیم آشنا خواهید شد و در ادامه ابزارهای ارتباط بازاریابی را خواهید شناخت سپس طراحی کمپین دیجیتال مارکتینگ، تجزیه تحلیل محتواها و ترندهاو ایمیل مارکتینگ و موبایل مارکتینگ را فرا خواهید گرفت و در نهایت مباحث تکمیلی را خواهید آموخت.

این درس توسط علی ناصر حجتی از اساتید مدرسه کسب و کار ماهان در فضای استودیویی و با فیلم برداری و تدوین حرفه ای ارائه شده است.

 
سوال بپرسید
سوالات مدیریت ارتباطات یکپارچه دیجیتال IMC
جهت استفاده از این امکان باید پکیج را خریداری نمایید .
جهت مشاهده جزوات باید پکیج را خریداری نمایید .خرید پکیج
جهت شرکت در فرم نظرسنجی استاد باید ابتدا محصول را خریداری کرده باشید و وارد حساب کاربری خود شوید .خرید پکیج