فایل های استراتژی های بازاریابی و فروش

آشنایی با استراتژی های مارکتینگ play

آشنایی با استراتژی های مارکتینگ

00:02:47
انواع استراتژی های هدف گذاری بازار play

انواع استراتژی های هدف گذاری بازار

00:40:26
استراتژی های جایگاه یابی در بازار play

استراتژی های جایگاه یابی در بازار

00:21:24
استراتژی های رقابت play

استراتژی های رقابت

00:13:44
استراتژی های محصول play

استراتژی های محصول

00:13:37
استراتژی های رشد play

استراتژی های رشد

00:18:57
جمع بندی play

جمع بندی

00:06:04
خرید دوره
قيمت پکیج :7,100,000 تومان

موجودی کیف پول :0

در صورتیکه کد تخفیف دارید وارد نمایید


در این درس شما ابتدا با انواع استراتژی های مارکتینگ،انواع استراتژی های هدفگذاری بازار و استراتژی های جایگاه یابی در بازار آشنا می شوید در ادامه به استراتژی رقابت و استراتژی معمولی و استراتژی های رشد می پردازیم و شما کاربرد آن ها را می آموزید.

این درس توسط احمد نظری مهرابی از اساتید مدرسه کسب و کار ماهان در فضای استودیویی و با فیلم برداری و تدوین حرفه ای تولید شده است.

 
  1. در صورت امکان در مورد مفهوم پروموشن بیشتر توضیح بدهید. پروموشن چیست؟

    پاسخ : پروموشن چهارمین P آمیخته بازاریابی(4P) و به معنای فعالیت های ترویجی است.پروموشن، مفهوم بسیار گسترده‌ای است و تقریباً هر کاری برای معرفی و ترویج و فروش محصول خود انجام می‌دهید زیرمجموعه‌ی پروموشن محسوب می‌شود.برخی از زیر مجموعه های پروموشن عبارتند از:فروش شخصی،بازاریابی مستقیم،ترویج فروش(ارائه ی مشوق)،تبلیغات و روابط عمومی و حضوز در جامعه
  2. با سلام، آیا ممکن است مباحث مطرح شده در فصل اول و سوم که توسط آقای دکتر نظری محرابی تدریس شده اند، به صورت یک مدل ارائه شوند؟ چون از قسمتی به بعد دسته بندی ها گیج کننده شده و از طرف دیگر داشتن یک مدل به دانشجو در رسیدن به یک تصویر ذهنی و فهم بیشتر دسته بندی ها و جمع بندی ذهنی کمک می کند. ممنونم

    پاسخ : سلام همراه گرامی وقت شما بخیر مدل های استاندارد بازاریابی که پایه تئوریک داشته باشند، همچون مدل آمیخته بازاریابی(7p)،پیشنهاد ویژه فروش(usp)،مدل گروه مشاورین بوستون(BCG)،ماتریس آنسوف و.... هستند که در دورس مختلف دوره معرفی و شرح داده شده اند و ایجاد مدل جدید به غیر از مدل های موجود نیازمند کار پژوهشی و ثبت نتیجه آن در ژورنال های معتبر علمی بازاریابی دنیا است. متشکرم
سوال بپرسید
آزمون درس استراتژی های بازاریابی و فروش
جهت استفاده از این امکان باید پکیج را خریداری نمایید .
جهت مشاهده جزوات باید پکیج را خریداری نمایید .خرید پکیج
جهت شرکت در فرم نظرسنجی استاد باید ابتدا محصول را خریداری کرده باشید و وارد حساب کاربری خود شوید .خرید پکیج