فایل های اصول بازاریابی

مقدمه play

مقدمه

00:01:39
مارکتینگ چیست؟ play

مارکتینگ چیست؟

00:03:13
نقش مارکتینگ در سازمان play

نقش مارکتینگ در سازمان

00:15:25
تفاوت مارکتینگ و فروش play

تفاوت مارکتینگ و فروش

00:13:03
عصرهای مارکتینگ play

عصرهای مارکتینگ

00:41:01
مولفه های زیربنای مارکتینگ play

مولفه های زیربنای مارکتینگ

00:22:45
فرایند اجرایی مارکتینگ در سازمان play

فرایند اجرایی مارکتینگ در سازمان

00:52:10
STP play

STP

00:12:09
آمیخته بازاریابی play

آمیخته بازاریابی

00:17:55
خرید دوره
قيمت پکیج :7,100,000 تومان

موجودی کیف پول :0

در صورتیکه کد تخفیف دارید وارد نمایید


 در این درس شما ابتدا با مفهوم مارکتینگ آشنا می شوید سپس به بررسی تفاوت مارکتینگ و فروش می پردازیم  در ادامه به بررسی عصر های مارکتینگ و مولفه زیربنای مارکتینگ می پردازیم و در نهایت فرآیند اجرایی مارکتینگ در سازمان را فرا می گیرید.

این درس توسط احمد نظری مهرابی از اساتید مدرسه کسب و کار ماهان در فضای استودیویی و با فیلم برداری و تدوین حرفه ای ارائه شده است.

 
  1. با سلام. استاد در بخش عصرهای مارکتینگ در دقیقه 28 فرمودند که تحلیل کمی میزان عرضه و تقاضا در فصل بعد (تحقیقات بازار) توضیح داده میشه در صورتی که توضیحات این فصل بیشتر در مورد تدوین رویکرد برای حل مسئله میباشد و بنده در این فصل به چنین دریافتی در مورد تحلیل عرضه و تقاضا نرسیدم

    پاسخ : سلام و عرض ادب با تشکر از توجه شما علت اصلی این موضوع احتمالا به دلیل متفاوت بودن اساتید هست. درس تحقیقات بازار یابی رو استاد مهرابی نگفتن و رویکرد استاد این درس کمی متفاوت بوده البته به مباحث تحقیفات کمی و کیفی ورود شده ،ولی ابهام شما کاملا بجا هست. با تیم اموزش موضوع شما مطرح میشه و مورد بررسی قرار خواهد گرفت.در اپدیت های بعدی و همچنین کارگاه های آتی هم سعی میکنیم به چنین موضوعاتی بپردازیم و محتوا در اختیار شما قرار داده خواهد شد.
  2. با سلام در مبحث اصول مارکتینک استاد فرمودند که محاسبه فروش از دست رفته درکسب و کار حائز اهمیت می باشد لذا درخواست داشتم بابت محاسبه فروش از دست رفته ایا فرمول خاصی وجود دارد یا نحوه محاسبه آن را توضیح دهید.

    پاسخ : با سلام نحوه محاسبه به شرح زیر است: LSC = FAD x USP x (1 – UFR) x SF LSC فروش از دست رفته FAD پیش بینی تقاضا USP قیمت هر واحد فروش UFR نرخ کشش SF کمبود موجودی
  3. عرض سلام و ادب دارم سوال بنده اینه بهترین و کوتاه ترین راه برای اطلاع پیدا کردن از رقبا چی هست نحوه جمع آوری اطلاعات از رقبارو در واقع می خوام بدونم

    پاسخ : با سلام لطفا به درس تحقیق بازار رجوع فرمایید.
سوال بپرسید
آزمون درس اصول مارکتینگ
جهت استفاده از این امکان باید پکیج را خریداری نمایید .
جهت مشاهده جزوات باید پکیج را خریداری نمایید .خرید پکیج
جهت شرکت در فرم نظرسنجی استاد باید ابتدا محصول را خریداری کرده باشید و وارد حساب کاربری خود شوید .خرید پکیج