1. حرفه پلاس
  2. دوره مدیریت برند و تبلیغات حرفه پلاس

دوره مدیریت برند و تبلیغات حرفه پلاس

brand-advertising-manager

اتحادیه بازاریابان آمریکا برند را به عنوان نام، عبارت، علامت، نشانه یا طرح و یا ترکیبی از آنهامی داند که برای شناسائی کالاها یا خدمات یک فروشنده یا گروهی از فروشندگان و متمایزکردن این کالاها و یا خدمات از کالاها یا خدمات رقبا به کار می رود به این ترتیب لازم است درک کنیم که برند سازی صرفا به منظور به دست آوردن بازار هدف که در رقابت با دیگر رقبا انتخاب می شود نیست، بلکه هدف آن کسب چشم انداز برای خود شما از یک طرف و شناساندن شما به مشتریان به عنوان تنها کسی که راه حلی برای مسئله آن ها فراهم می سازید، می باشد.

برند می تواند با افزایش تمرکز و آگاهی مصرف کننده نسبت به یک محصول یا خدمت، موجب رشد سهم بازار شود و با ایجاد و احساس تعلق و نزدیکی در مصرف کنندگان زمینه ساز تکرار خرید آن ها گردد.برند سازی، فرآیند منظمی است که به منظور ایجاد آگاهی، تمایز و افزایش وفاداری مشتری استفاده می شود. هنر ایجاد و حفظ اعتبار برند «مدیریت برند» نامیده می شود. توجه و جهت گیری تمامی سازمان به سمت برند، بازاریابی یکپارچه (جامع) نامیده می شود.

دوره مدیریت برند و تبلیغات مشتمل بر 10 درس تبلیغات چیست،طراحی کمپین تبلیغاتی،نظریه های بازاریابی و برند، گام های خلق برند، مدیریت برنامه های ارتباطات یکپارچه بازاریابی برند، عناصر حسی و بصری برند، استراتژی های خلاقیت در تبلیغات، رفتار مصرف کننده، تحقیقات بازار و دیجیتال برندینگ می باشد. این دوره ها توسط اساتید به نام مدرسه کسب و کار ماهان در فضای استودیویی با فیلم برداری و تدوین حرفه ای تولید شده است.

با مشاهده این دوره و گذراندن تمرین ها و آزمون ها و بویژه شرکت در فضای تعاملی پاتوق شما قادر خواهید بود که کسب و کارتان را بهبود ببخشید و خودتان هم از نظر حرفه ای توسعه و پیشرفت خواهید کرد. پس با ما همراه شوید تا اهداف خودتان و سازمانتان را محقق سازید.

ویژگی های دوره مدیریت برند و تبلیغات 

 آشنایی با مفاهیم برندینگ در بازاریابی و تبلیغات

 تدوین متدها و محتوای آموزشی به روز

 شناخت صحیح از محاطبان برنامه های تبلیغاتی

 آشنایی با هویت، برنامه ها و ارزش ویژه برند

 تشخیص بودجه مناسب و بودجه بندی برنامه های تبلیغاتی

دستاوردهای دوره مدیر برند و تبلیغات

 توانایی شناخت و ارزیابی برنامه‌های تبلیغاتی

 توانایی طراحی و اجرای بهینه IMC

 توانایی بودجه بندی برنامه‌های تبلیغاتی

 توانایی طراحی هویت و برنامه‌های مدیریت برند

 توانایی انجام گام‌های برندسازی و مدیریت برند 

نمونه ویدئوهای آموزشی دوره مدیر برند و تبلیغات

ویدئو تبلیغات چیستویدئو گام های خلق برندویدئو برندسازیویدئو علایم تجاری

آزمون خود اظهاری

دانشپذیر گرامی لطفا قبل از شروع دوره در آزمون خوداظهاری شرکت نمایید .

شرکت در آزمون خوداظهاری

نمونه گواهینامه حرفه پلاس 

گواهینامه دوره مدیر برند و تبلیغات حرفه پلاس

دیدگاه ها
جهت ثبت نظر و رأی باید وارد حساب کاربری خود شوید . ورود به حساب کاربری
سوالات متداول